بازار صفحه کابینت ایران

بررسی مدلهای صفحه کابینت جدید

بررسی مدلهای صفحه کابینت جدید نشان دهنده اقبال عمومی به رنگهای روشن است. صفحه کابینت طرح کورین نیز از رشد خرید خوبی برخوردار است.

دیزاین آشپزخانه در طراحی های جدید منازل از مهمترین و اساسی ترین بخش ها است. کابینت های ساخته شده از چوب مصنوعی نیز در حقیقت نقش اصلی و اساسی را در دیزاین آشپزخانه ها دارند. با بررسی بخش ها مختلف آشپزخانه به این نتیجه می رسیم که طرح چوب و صفحه استفاده شده در کابینت تعیین کننده تم کلی این بخش می باشند. مدلهای  جدید و مختلفی برای صفحه ها و ورق هایی ام دی اف توسط چندین برند مختلف اضافه شده است. صفحه کابینت ها جزو متریالی هستند که در حال حاضر توسط تولیدی های متعددی از جنس ها و مدلهای مختلف تولید می شوند. انواع صفحات سنگی، گرانیت، کورین، کوارتز، چوبی، ترمو وود، ام دی اف  و غیره جنس هایی هستند که برای این صفحات در بازار وجود دارند.

با بررسی ویژگی ها و میزان فروش هر کدام از مدلهای صفحه کابینت موجود متوجه خواهید شد که نوع ام دی اف این محصولات میزان فروش بیشتری از سایر نمونه ها دارد. هر کدام از مدلهای نام برده شده دارای ویژگی های مثبت و منفی بسیار زیادی می باشند. اما نوع ام دی اف این صفحه کابینت ها به دلیل تعداد زیاد تولیدی های سازنده و قیمت مناسب از فروش بیشتری برخوردار هستند. خود این نوع صفحات دارای انواع ابعاد و طرح های مختلف و متفاوت می باشند. تولیدی های مختلف این محصولات با بررسی مدلهای جدید ورق های ام دی اف سعی دارند تا نمونه های جدیدتری را برای استفاده مشتریان خود طراحی و معرفی کنند. در حال حاضر در سمپل رنگ محصولات برندهای مختلف انواع طرح و شکل متفاوت قابل مشاهده می باشد.

نمونه مدل صفحه کابینت

شما می توانید از طریق مراجعه به مراکز فروش این محصولات مدلهای جدید را از روی سمپل ها بررسی کرده و انتخاب کنید. همچنین برخی از برند ها دارای کاتالوگ های مجازی و اینترنتی برای بررسی و انتخاب هر چه راحت تر مشتریان خود هستند. یکی از گالری های کامل و جامع انواع طرح های صفحه کابینت ام دی اف را می توانید در بخش گالری رنگ بندی مشاهده نمایید. این بخش شامل طرحهای مختلف و جدید تولید شده توسط کارخانه برین چوب می باشد. ابعاد و اندازه های استاندارد و صفحاتی با ابعاد بزرگتر توسط این کارخانه بزرگ ایرانی تولید می شود. برای خرید و ثبت سفارش این محصولات نیز می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره های اعلام شده در سایت اقدام فرمایید. اطلاعات کافی از طریق مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


خروج از نسخه موبایل