بازار صفحه کابینت ایران

فروش انواع صفحه کابینت مات

فروش انواع صفحه کابینت مات و براق در بزرگترین مرکز معاملات و خرید و فروش صفحه کابینت ایران آغاز شد. مدلهای مختلف را در گالری مشاهده کنید.

صفحه های مکخصوص کابینت های آشپزخانه از روی جنس و ابعاد و مدل ها دارای گروه بندی های مختلفی می باشند. صفحات مات یکی از انواع مختلف این محصولات است که در بازار موجود می باشند. تفاوت این محصولات با انواع دیگر روکش استفاده شده در تولید آن ها می باشد. به غیر از این تفاوت فرق دیگری در این محصولات وجود ندارد. مغزی استفاده این محصولات و انواع دیگر از جنس ام دی اف خام می باشد. فروش این محصولات نیز در مراکز عرضه م نمایندگی های پخش انجام می گیرد. قیمت فروش صفحه کابینت براق با نوع مات تفاوت چندانی ندارد. نوع براق این محصولات به دلیل روکش هایگلاس اضافه ای که دارند معمولا با قیمت بالاتری عرضه می شوند. البته اختلاف قیمت نوع مات و هایگلاس مشهود نیست.

سایز و ضخامت استاندارد صفحه کابینت

فروش انواع صفحه کابینت مات ایرانی از برند های مختلف در بازار انجام می گیرد. معاملات این برند ها از نمونه های خارجی بسیار بیشتر می باشد. قیمت مناسب این محصولات دلیل آمار فروش بیشتر صفحات مات می باشد. در بین محصولات تولید شده در کارخانه های ایرانی نیز نمونه هایی که از ام دی ف های خام و روکش های خارجی ساخته می شوند نرخ بالاتری از سایر مدل ها دارند. بیشتر طرح ها و رنگ های صفحه کابینت های ام دی اف توسط برند های ایرانی در نوع مات تولید می شوند. ابعاد مختلف در ضخامت های ۳ و ۵ سانتی برای این محصولات وجود دارد. طول استاندارد این محصولات ۴ متر و ۱۰ سانتی متر است. عرض صفحات ۶۰ سانتی متر است. البته تولیدی های مختلف این محصولات را با اندازه های ۷۰و ۹۵ سانتی متر و سایر ابعاد سفارشی نیز تولید می کنند.

کارخانه برین چوب اردبیل در زمینه تولید انواع مختلفی از صفحات کابینت مات و براق فعالیت دارد. این مرکز انواع مختلفی از صفحه های رنگی و سفید را با روکش های مات و هایگلاس در ابعاد مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کند. قیمت و شرایط فروش صفحه کابینت های این برند را می توانید از طریق تماس با مشاوران بخش فروش محصولات این شرکت جویا شوید. اطلاعات بیشتر از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شماره های تماس با این مرکز در همین سایت اعلام شده است. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با پل های ارتباطی اعلام شده در سایت تماس بگیرید. از طریق چت آنلاین سایت نیز می توانید سوالات خود را همه روزه به صورت ۲۴ ساعته مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


خروج از نسخه موبایل