صفحه کابینت

صفحه کابینت برین چوب

صفحه کابینت برین چوب

گروه صنعتی برین چوب به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده در صنعت چوب کشور است. این شرکت با راه اندازی خطوط تولید تمام مکانیزه و روز در ایران برای نخستین بار بالاترین سطح از کیفیت را برای تولیدات خود فراهم کرده است. در حال حاضر حوزه فعالیت کارخانه برین چوب، تولید انواع صفحه کابینت MDF و Plywood و نیز ورق های MDF پرینتی و ملامینه است.

شرکت برین چوب با تیم متخصص و بسیار مجرب خود دارای بخش های صفر تا صد تولیدی برای نخستین بار در کشور است. این مجموعه تا کنون توانسته است که محصولات تولیدی خود را به بیش از ۶ کشور همسایه ایران نیز صادر کرده و در بازارهای بین المللی جایگاه مناسبی را کسب کند.

کارخانه برین چوب یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه کابینت در ایران است. صفحه کابینت های این برند با استفاده از مغزی ام دی اف و پلی وود با روکش HPL بسیار باکیفیت تولید می شود. محصولات این کارخانه دارای نشان های استاندارد و گواهی نامه های بین المللی از جمله ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ است. ابعاد استاندارد، قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ، مقاومت و کیفیت بالای برند برین چوب رضایت حداکثری مصرف کنندگان را جلب کرده است.

گروه صنعتی برین چوب در زمینه تولید ورق های ام دی اف پرینتی و ملامینه نیز جزو برترین های کشور است. ورق MDF تولید شده این کارخانه با استفاده از مقاوم ترین مغز خام ایرانی و خارجی و با کیفیت ترین روکش ها عرضه می شود. در حال حاضر بخش عمده تولیدات برند برین چوب به دلیل استقبال بالای مشتریان در زمینه تولید ورق های سفید پرینتی و ملامینه است. تولیدات این کارخانه تا کنون در بیش از ۵ کشور همسایه نیز فروش موفق داشته است.

کابینت ها را می توان از روی سایز، رنگ بندی، جنس، قیمت و پارامترهای مختلف دیگری در دسته بندی های مختلفی جای داد. موارد استفاده قیمت و بازار فروش هر یک از این گروه ها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. جنس هایی مانند چوب ها و سنگ های طبیعی و مصنوعی از انواع مختلف مورد استفاده در بازار می باشند. در این بخش قصد داریم توضیحاتی در خصوص پراستفاده ترین و معروف ترین صفحه کابینت های موجود در بازار را شرح دهیم. پیش از مطالعه این بخش، این نکته را در نظر داشته باشید که مدل ها و جنس های دیگری نیز ممکن است در بازار به عنوان صفحه کابینت به فروش برسند. نمونه هایی که نام برده خواهد شد در بازار معاملات کشور پر استفاده تر و شناخته شده تر از سایر نمونه ها است و تقریبا پوشش دهنده همه مدلهای مورد استفاده می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن