صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح استارون به روز

صفحه کابینت طرح استارون

استارون نوع جدیدی از مواد اکرلیک هستند که برای تولید محصولات مختلفی در صنعت ساختمان سازی به خصوص در بخش طراحی دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده می شود. شرکت های تولیدی بسیاری در کشور در زمینه تولید صفحه کابینت فعالیت دارند. در چند سال اخیر چندین تولید کننده مختلف فعالیت خود را در زمینه ساخت این صفحات از جنس استارون شروع کرده اند. صفحه کابینت های تولیدی با این جنس دارای رویه کاملا صاف و صیقلی و اکرلیک می باشد. این مواد به دلیل داشتن ویژگی های بسیار مثبت گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان کانتر و میزکار در آشپزخانه ها و حتی سایر فضا ها می باشند. مقاومت بالای این محصولات در برابر نفوذ اب و حرارت باعث استفاده از آن ها در تولید صفحه کابینت ها شده است.

به سنگ های مصنوعی سالید سرفیس که چند سالی است  برای ساخت دکوراسیون داخلی، نمای آشپزخانه،  سینک، جزیره آشپزخانه، کانترهای خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد استارون گفته می شود، ولی در حقیقت استارون نام برند مطرح از سالید سرفیس است. سطوح یکپارچه استارون پوشش‌های اکرولیک هستند که دامنه وسیعی از ویژگی را شامل می‌شوند. استارون محصولات خود را در راستای سلامتی مشتریان تولید می‌کند.

شرکت های تولیدی بسیاری هستند که صفحه کابینت طرح استارون در ایران این محصولات را در طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوت تولید می کنند. اما شرکت های سازنده کره ای مانند سامسونگ پرفروش ترین محصولات را در بازار دارند. با کمتر شدن واردات این محصولات از این شرکت ها، تولیدی های داخلی اقدام به تولید نمونه داخلی کردند. حتی برخی از واردکنندگان چینی نمونه های تقلبی برند سامسونگ را به کشور وارد کردند.

مورد دیگری که پس از کم شدن واردات این محصولات اتفاق افتاد بالاتر رفتن قیمت فروش این محصولات می باشد. در حال حاضر این محصولات در مراکز عرضه بسیار کمی با نرخ عرضه بسیار بالایی به فروش می رسند. به همین دلیل بیشتر مشتریان به جای استفاده زا نمونه های خارجی از تولیدات داخلی سنگ های استارون استفاده می کنند. البته صفحه کابینت های ام دی اف با طرح سنگ استارون نیز توسط برخی از تولیدی های داخلی ساخته می شود.

ویژگی های استارون

اتسارون سطحیل ۱۰۰% صیقلی (بدون هیچ گونه منفذ سطحی) است که امکان جایگزین شدن باکتری‌ها را به صفر رسانده و سطحی بشدت بهداشتی را به شما می دهد. خوب است بدانید استارون در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ نوع تنوع رنگ و طرح دارد و در برابر گرما هم مقاومت می‌کند. استارون به دلایل استقامت و به دلایل بهداشتی محصولی است  که مورد تائید بسیاری از کارشناسان برای استفاده در منازل، محیط کار، صنایع غذایی، امور بهداشتی و بیمارستانی و هتل ها است. این هم دلیل گرانی آن!

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن