صفحه کابینت 3 سانتی

قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی

قیمت صفحه کابینت

نکات برگزیده مطلب

  • لیست قیمت روز صفحه کابینت
  • خرید مستقیم و بدون واسطه
  • تولید کنندگان صفحه کابینت
  • صفحه کابینت 3 سانتی

قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی و ۵ سانت در چه رنجی است؟ آیا امکان تخفیف برای سفاراشات عمده وجود دارد؟ صفحه کابینت ایرانی ارزان تر است یا نمونه های خارجی؟

صفحه کابینت های ام دی اف در سایز های مختلفی تولید می شوند. کابینت های موجود در بازار معمولا شامل ابعاد استانداردی مانند ۳ و ۵ سانتی هستند. به غیر از این سایزها، برخی از تولید کنندگان داخلی امکان ساخت سفارشی صفحات را در ابعاد مخصوص برای مشتریان و خریداران فراهم کرده اند. البته صفحه های ۵ و ۳ سانتی موجود در بازار که اندازه های استاندارد هستند بیشترین میزان فروش را دارند. قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی به دلیل اینکه کوچکترین اندازه در میان محصولات تولید شده در ایران است پایین تر از سایر ابعاد است. این محصولات معمولا از ورق های خام سی و دو میلیمتر و یا اتصال دو ورق خام ۱۶ میلی متری و روکش های مات یا براق تهیه می شوند.

قیمت فروش صفحه ۳ سانتی

قیمت فروش صفحات ۳ سانتی در برند های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد. جنس ام دی اف خامی که به عنوان مغزی اصلی استفاده می شود تاثیر زیادی درقیمت فروش این محصولات دارد. ورق های خام خارجی معمولا گران تر از نمونه های ایرانی موجود در بازار می باشند. همچنین برخی از کارخانه ها در تولید این صفحات کابینت از روکش های خارجی و وارداتی کشور هایی مانند ترکیه استفاده می کنند. استفاده از این متریال نیز باعث بالا رفتن قیمت تمام شده صفحات می شود. مات یا براق بودن و برند تولید کننده نیز نقش زیادی در لیست قیمت صفحه کابینت های ۳ سانتی دارد. به دلیل نوساناتی که در چند ماه اخیر در نرخ فروش محصولات چوبی ایجاد شده است، توصیه می شود قبل از اقدام به خرید این محصولات نرخ فروش به روز آن ها را از مراکز پخش معتبر استعلام کنید.

  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ یک لب مات: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ یک لب براق: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان

کارخانه تولید کننده صفحه

برای خرید و یا اطلاع از قیمت صفحه کابینت های ۳ سانتی تولید شده با مغز خام ایرانی و خارجی می توانید با شماره تماس های شرکت برین چوب تماس بگیرید. شرکت برین چوب در زمینه پخش صفحه های ۵ و ۳ سانتی برند ایرانی برین چوب فعالیت دارد. این تولیدی بزرگ ایرانی، بزرگترین کارخانه صفحه کابینت فعال صنعت چوب در کشور می باشد. صفحه کابینت های تولید شده توسط این برنداز انواع با کیفیت ترین متریال ایرانی و خارجی ساخته شده اند. اعلام قیمت به روز محصولات این برند از طریق تماس با دفتر پخش مرکزی کارخانه صورت می گیرد. شماره های تماس با این دفتر در سایت اعلام شده است. مشاوران فروش شرکت اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن