صفحه کابینت ایرانی

فروش صفحه کابینت هایگلاس ایرانی

فروش صفحه کابینت هایگلاس

صفحات هایگلاس یاhighglass به ‌منظور پوششی مقاوم و زیبا بر روی کابینت ‌ها، کمد ها و دیگر مصنوعات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. همان‌ طور که از نامش پیداست، جنس صفحه کابینت‌ هایگلاس glass است، حالتی شیشه‌ ای داشته و جلوه‌ آن براق می‌ باشد.

در واقع هایگلاس نوعی پوششی پلاستیکی بنام پلکسی گلاس است که در سطح ام دی اف قرار میگیرد. کابینت هایی که برای ساخت آن ‌ها از صفحات هایگلاس استفاده شده ‌است جزء کابینت‌ های مدرن است.

صفحه کابینت هایگلاس ایرانی دارای مغزی ام دی اف است.  جهت صرفه‌ جویی در هزینه یک روی ام دی اف را صفحه های گلاسه مرغوب می چسبانند و روی دیگر آن را از صفحات ارزان‌ تر استفاده می‌ کنند. صفحه کابینت هایگلاس ایرانی بسیار بادوام بوده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب داشته و همچنین ضد خش است. این صفحات بسیار شفاف، براق و زیبا بوده به‌ طوری‌ که در اولین نگاه توجه مشتریان را به خود جذب می‌ کند.

کانتر کابینت ها (صفحات روی کابینت) دارای رنگ‌ ها و جنس‌های متفاوتی هستند. انتخاب نوع کابینت برای آشپزخانه ‌ها بسیار سلیقه‌ ای است و مشتریان برحسب سلیقه و نوع طرح و رنگ انتخابی صفحات کابینت را سفارش می‌ دهند. صفحه کابینت هایگلاس ایرانی دارای متنوع‌ ترین رنگ‌ ها و طرح‌ ها در میان دیگر صفحات کابینت می‌ باشد. به دلیل درخشندگی و براقیت زیبایی که دارد بیشتر مورد توجه بوده و مطابق با سلیقه افرادی می‌باشد که کارهای مدرن را می‌ پسندند.

اگر متراژ آشپزخانه شما کم است و نورگیر نمی‌ باشد، می‌توانید از صفحات کابینت هایگلاس ایرانی استفاده نمایید. این صفحات به دلیل سطح صاف و براقی که دارند سبب انعکاس نور شده و فضا را بزرگتر نشان می‌ دهند.

همچنین به دلیل نداشتن شیار و فرورفتگی در سطح خود، تمیز کردن آن‌ها آسان بوده و به‌ راحتی پاک می ‌شوند. از دیگر مزایای استفاده از صفحه کابینت هایگلاس ایرانی تنوع رنگ آن ‌ها می‌باشد که مشتریان می‌ توانند هر رنگی را ازجمله سفید، مشکی، طوسی، قرمز، بنفش و … سفارش دهند و یا به‌صورت تک‌ رنگ و یا ترکیبی از دو رنگ مانند، کرم قهوه‌ ای، برای ایجاد هارمونی استفاده کنند.

از مزایای استفاده از صفحه کابینت‌ هایگلاس ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاصیت ضد گرد و غبار: این جنس از کانترها گرد و غبار بسیار کمتری را به خود جذب کرده و به‌ راحتی با یک دستمال خشک قابل پاک کردن هستند.

امکان پاک‌سازی سریع: همان‌طور که گفته شد صفحات هایگلاس به دلیل مسطح بودن و سطح صیقلی که دارند، هیچگونه برآمدگی و فرورفتگی ندارند. به‌همین دلیل ذرات غذا و لکه‌ های آب به‌ راحتی از سطح آن پاک می‌شود.

طول عمر بالای صفحات هایگلاس: صفحات کابینت هایگلاس طول عمر بالایی نسبت‌ به دیگر صفحات داشته و تحمل حرارت و رطوبت آن بسیار بیشتر از سایر صفحات است.

بهای پرداختی: همچنین بهای پرداختی آن نسبت به دیگر صفحات کمتر بوده و وزن آن‌ ها سبکتر می‌باشد.

امکان تعویض درب ‌های هایگلاس: صفحه کابینت ‌های هایگلاس بر خلاف دیگر صفحات دارای انعطاف‌ پذیری بالایی بوده و شما می‌توانید پس‌از گذشت زمان، اگر از رنگ درب‌ ها خسته‌ شده و خواستار تعویض رنگ درب کابینت‌ ها بودید، این صفحات توسط نصابان کابینت به‌ راحتی تعویض شده و دستگیره ‌های آن‌ها به‌ راحتی قابل تعویض است.

خاصیت انعکاس نور: همانطور که گفته شد انعکاس نور توسط صفحات کابینت هایگلاس جزء مهم‌ ترین ویژگی‌ های این صفحات است و این مزیت سبب شده که نور به خوبی منعکس شده و فضا بزرگتر به‌نظر برسد. جلوه‌ آینه‌ ای صفحات هایگلاس سبب می‌شود که اگر آشپزخانه شما نورگیر هم نباشد، با منعکس نور و روشنایی آشپزخانه، فضا بازتر جلوه کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن