صفحه کابینت ام دی اف

لیست قیمت صفحه کابینت ام دی اف جدید

قیمت صفحه کابینت ام دی اف

لیست قیمت صفحه کابینت ام دی اف جدید با روکش ترک و ایرانی اعلام شد. در نرخ جدید برای سفارشات عمده تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

صفحه کابینت های ام دی اف در حال حاضر از پرمصرف ترین مدل های صفحاتی هستند که به عنوان میزکار در آشپزخانه ها استفاده می شوند. در چند سال گذشته از نوع نئوپانی این محصولات نیز استفاده می شد. البته به دلیل کیفیت پایین استفاده از این نوع و تولیدات آن منسوخ شده است. صفحه کابینت های ام دی اف دارای نرخ فروش بسیار پایین تر از سایر گونه هایی دارند که از جنس های دیگری ساخته می شوند. البته لیست های قیمتی که کارخانه های مختلف برای محصولات خود اعلام می کنند دارای اختلافاتی است. اما همانطور که گفته شد نرخ فروش و لیست قیمت این محصولات از سایر صفحات (سنگ های طبیعی و مصنوعی و پلی وود ها) بسیار ارزان تر و مناسب تر می باشد.

دلایل تفاوت قیمت ها

لیست های اعلام شده توسط کارخانه های مختلف را می توانید از مراکز عرضه و یا نمایندگی برندهای مختلف تهیه کنید. البته به دلیل نوسانات موجود در بازار توصیه می شود قبل از اقدام به خرید از آخرین لیست قیمت اعلام شده اطلاعات کافی را کسب کنید. زیرا در چند ماه اخیر افزایش و کاهش نرخ بسیاری برای انواع مختلف از بهترین صفحه کابینت های ام دی اف را شاهد بوده ایم. به غیر از برند های مختلف که تاثیر زیادی در تفاوت نرخ فروش صفحات کابینت دارند، ابعاد، دو لب یا تک لب بودن، نوع روکش و مواردی از این دست نیز در تعیین نرخ این این صفحات ساخته شده از ام دی اف نقش بسیار زیادی دارند. همچنین ورق هایی با ضخامت بیشتر نیز با نرخ بالاتری به فروش می رسند.

قیمت روز بازار

  • صفحه ۳ سانتی ۶۰ مات: ۳۹۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه ۳ سانتی ۶۰ براق: ۳۹۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه ۵ سانتی ۶۰ مات: ۴۴۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه ۵ سانتی ۶۰ براق: ۴۴۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه با ضخامت و سایز سفارشی امکان تولید دارد.

ثبت سفارش خرید

لیست اعلام شده به صورت میانگین بوده و نرخ فروش صفحات کابینت ام دی اف دو لب و تک لب ممکن است با اختلاف کمی محاسبه شوند. همچنین برای اطلاع از نرخ ورق هایی با اندازه های سفارشی باید سفارش خود را ثبت و از قیمت آن ها مطلع شوید. دفتر فروش شرکت برین چوب آماده ارائه لیست به صورت کامل برای سفارشات شما می باشد. برای اطلاع از نرخ های فروش جدید و یا ثبت سفارشات خود می توانید با مشاوران فروش این بخش تماس بگیرید. امکان تماس تلفنی از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای کاری امکان پذیر است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن