صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه روی کابینت

لیست قیمت صفحه

لیست قیمت صفحه روی کابینت را در بخش قیمت بازار ایران مشاهده کنید. این قیمت ها به صورت هفتگی آپدیت می شوند و شامل اکثر برندهاست.

صفحه روی کابینت که در آشپزخانه های ایرانی به کار می رود بیشتر از نوع تولید شده با جنس ام دی اف می باشد. این محصولات بیشترین میزان استفاده را در کشور نسبت به سایرنمونه ها دارند. نرخ فروش بسیار ارزان و مناسب صفحات تولید شده با م دی اف از اصلی ترین دلایل میزان فروش بالای این نوع محصولات است.صفحه روی کابینت تولید شده با این جنس علاوه بر داشتن قیمت مناسب دارای ویژگی های بسیار مثبت و کار آمدی می باشد. از این محصولات می توان در فضاهای مختلفی در معرض رطوبت و حرارت استفاده کرد. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید صفحات باعث می شود تا ویژگی عایق حرارت و رطوبت بودن در این نوع از صفحات بسیار بالا باشد. با این وجود لیست قیمت های صفحه روی کابینت ساخت کارخانه های ایران بسیار مناسب و ارزان است.

قیمت صفحه تاپس

در تعیین نرخ فروش صفحات مخصوص روی کابینت موارد بسیاری تاثیر گذار می باشند.برای مثال ابعاد این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. انواع صفحات روی کابینت با ضخامت، طول و عرض متفاوت و چند سایز طول تولید می شود. هر کدام از این ابعاد دارای نرخ فروش متفاوتی هستند. همچنین دو مدل یک لب و دو لب صفحه ها در بازار وجود دارد.هر کدام از این محصولات دارای کاربرد و نرخ فروش متفاوتی در لیست های قیمت می باشند. روکش های استفاده شده در این محصولات نیز دارای دو نوع مات و براق می باشند. نوع براق معمولا با قیمت بالاتری از نوع مات به فروش می رسد. لیست کاملی از قیمت فروش محصولات را می توانید در بخش لیست قیمت از سایت مشاهده کنید.

لیست قیمت صفحه کابینت

ارزان ترین صفحه کابینت ایرانی

بازار تولیدات صفحه تاپس از تولید کنندگان بزرگ ایرانی انواع صفحه روی کابینت می باشد. محصولات این بازار دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. تنوع طرح و رنگ این محصولات در بین تمامی نمونه های ایرانی بسیار بالا می باشد. لیست قیمت های اعلام شده توسط این مجموعه بزرگ نسبت به میزان کیفیت این محصولات بسیار مناسب است. جهت خرید انواع صفحه روی کابینت با مناسب ترین قیمت می توانید با شماره های دفتر فروش مرکزی این برند تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره لیست های قیمت فروش و اطلاعات بیشتر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. سلام وقتبخیر . جهت خرید صفحه لیست قیمت رو اگه ارسال کنید ممنونتون میشم . همراه با سمپل رنگ جهت انتخاب . ممنونم
    شماره تماس و واتساپ جهت ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن