صفحه کابینت

قیمت بروز صفحه کابینت

قیمت بروز صفحه کابینت

همه شما می دانید که صفحه کابینت متریالی است که پس از اتمام کار نصب کابینت ها و درب های آن بر روی کابینت های زمینی آشپزخانه شما قرار می گیرد. این متریال ممکن است از جنس چوب طبیعی، چوب بامبو، ام دی اف، سنگ طبیعی ( اسلب سنگ گرانیت) و انواع سنگ های مصنوعی مانند انواع صفحه کابینت کوارتز، صفحه کابینت سرامیک پرسلان، کورین، مارمونایت ، اس پی ال و صفحه کابینت های فلزی و استیل باشد. بسته به سلیقه مشتری و طرحی که طراح داخلی برای آشپزخانه شما در نظر گرفته و با توجه به بودجه مد نظرتان می توانید صفحه کابینت دلخواه را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید.

قیمت صفحه کابینت ها با یکدیگر متفاوت است و عوامل متفاوتی مانند شرکت تولید کننده آنها، طرح و رگه و وارداتی بودن بر روی این قیمت ها تاثیر گذار است.

محاسبه قیمت صفحه کابینت

محاسبه قیمت صفحه کابینت به این صورت می باشد که بر اساس عرض صفحه کابینت آشپزخانه تان متراژ صفحه کابینت را برآورد می کنند و طبق آن قیمت صفحه کابینت محاسبه می شود. به طور کلی قیمت های پایه هر صفحه کابینت بر اساس یک مترطول در عرض ۶۰ سانتیمتر است در صورتیکه عرض صفحه کابینت آشپزخانه شما از این مقدار بیشتر باشد به مبلغ پایه ضریب تعلق می گیرد.

این مسئله در اجرای صفحه کابینت برای جزیره آشپزخانه بسیار رایج تر است. ضریبی که برای محاسبه متراژ و قیمت صفحه کابینت آشپزخانه شما در نظر گرفته می شود بستگی به متریالی دارد که انتخاب می کنید. پس از انتخاب صفحه کابینت و اندازه گیری اولیه پروژه شما مجریان سنگ بر اساس متریالی که انتخاب نمودید اقدام به محاسبه متراژ نهایی کار شما می کنند به طوریکه بتوان به صورت بهینه از سنگ مورد نظر با کمترین میزان پرتی استفاده نمود. در اینجا با مثالی از کوارتز این موضوع را برای شما شرح می دهیم.

عرض سنگ کوارتز ۱۴۰ سانتیمتر است این صفحه کابینت با در نظر گرفتن خوراک اره و پیشانی ۵ سانتیمتر می تواند ۶ مترطول صفحه کابینت با عرض ۶۰ سانتیمتر به ما تحویل دهد حال در نظر بگیرید شما در منزلتان جزیره ای دارید که عرض آن ۹۰ سانتیمتر است. در صورتیکه شما بخواهید صفحه کابینتتان را از جنس کوارتز تهیه کنید و از هر طرف به آن پیشانی به پهنای ۵ سانتیمتر بدهید حدودا ۱۰۰ سانتیمتر از اسلب را بایستی مصرف کنید و تنها ۴۰ سانتیمتر از اسلب باقی می ماند که نمی توان از آن به عنوان صفحه کابینت استفاده نمود در این حالت برای محاسبه متراژ جزیره آشپزخانه شما متراژ جزیره شما هر عددی که باشد در عدد ۲ ضرب می شود. به طور مثال طول جزیره شما ۲ متر در عرض ۹۰ سانتیمتر است در این حالت ۲ متر طول شما در عدد ۲ ضرب می شود و در اصل برای جزیره شما ۴ مترطول کوارتز محاسبه می گردد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن