صفحه کابینت

نمایندگی صفحه کابینت هارکس

نمایندگی صفحه کابینت هارکس

صفحه کورین هارکس با مغزی واناچای تایلندی و سه لایه ام دی اف به ضخامت ۴۸ میلی متر برای زیر سازی و مقاومت بالا و روکش کره و آلمان از جنس کورین با صد در صد اکریلیک بالا به ضخامت ۳ میلی متر از مقاوم ترین نوع صفحه کابینت ها است.

اولین و اصلی ترین مواد صفحه کابینت هارکس کورین مواد آلومینیوم تری هیدراته است که یک نوعی ماده معدنی طبیعی است که شکل تصفیه شده سنگ معدنی بوکسیت است. ای تی اچ تقریبا ۵۷ درصد هارکس کورین را تشکیل می دهد و رزین و پلی استر حدود ۳۰ درصد صفحه کابینت هارکس کورین را تشکیل می دهد.

از ویژگی های صفحه کابینت هارکس می توان راحتی در نصب و آماده سازی بدون اتلاف وقت برای ساخت و پرداخت، عدم نیاز به تخصص نصب صفحه کابینت هارکس کورین خام، قابل اجرا بدون درز و یکپارچه به واسطه چسب مخصوص و هم رنگ، به دلیل وجود رزین اکریلیک مقاوم در برابر اشعه فرابنفش و تغییر رنگ، به لیلی وجود رزین مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت، آنتی باکتریال بودن و عدم نفوذ میکروب، صفحه کابینت هارکس صد در صد ضد خش و آسیب است.

صفحه کابینت برند های مختلف خارجی با مغز خارجی در سراسر دنیا در حال حاضر تولید شده و روانه بازار می شود. وجود شرکت پخش و نمایندگی انواع صفحه مغز خارجی در سراسر کشور در زمینه پخش این محصول فعالیت دارد. صفحه کابینت با مغز خارجی با کیفیت در چندین خط تولید کارخانه های داخلی و خارجی تولید شده و به نمایندگی فروش انواع صفحه کابینت هارکس با مغز خارجی منتقل می شود.

نمایندگی انواع صفحه کابینت  هارکس با مغز خارجی با کیفیت داخلی و خارجی، در سراسر کشور در زمینه پخش این محصول مشغول به فعالیت هستند.

برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز خارجی از نمایندگی سراسری، می توانید یا به صورت حضوری مراجعه کنید و یا با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس برقرار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و شرایط خرید از نمایندگی انواع صفحه کابینت با مغز خارجی می توانید با شماره های اعلام شده همه روز تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

ویژگی بارز صفحه کابینت هارکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • – آماده نصب بدون نیاز به اتلاف وقت جهت ساخت و پرداخت
  • – عدم نیاز به تخصص نصب صفحات خام کورین
  • – قابل اجرای بدون درز و یکپارچه به واسطه چسب مخصوص و هم رنگ
  • – به دلیل رزین اکریلیک مقاوم به اشعه فرابنفش است و تغییر رنگ نمی دهد
  • – به دلیل جذب آب صفر و همچنین تولید صفحه در محیط خلا صفحات هارکس خاصیت آنتی باکتریال دارند به این معنی که عملا جذب میکروب و باکتری ندارند
  • – این نوع روکش به دلیل قابلیت ترمیم صد در صد در صورت آسیب و خش به smart stone معروف است
  • – در صورت کمتر شدن شفافیت سنگ با پولیش شفافیت سنگ به طور کامل برخواهد گشت
  • – مقاوم در برابر حرارت

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن