صفحه کابینت

سفارش ساخت صفحه کابینت عرض ۹۰

ساخت صفحه کابینت 90

سفارش ساخت صفحه کابینت عرض ۹۰ یا هر اندازه دلخواه دیگری که دارید را در این مجموعه ثبت کنید. در کوتاه ترین زمان سفارش شما ارسال می شود.

صفحه کابینت های تولید شده با جنس ام دی اف دارای سایز های مختلف و متفاوتی می باشند. این محصولات به طور کلی در دو اندازه سفارشی (مخصوص) و استاندارد (بازاری) به تولید می رسند. سایز های استاندارد معمولا دارای ضخامت ۳ و ۵ سانتی متری با طول ۴ و ۱۰ و ۳ متر و ۶۰ هستند. معمولا صفحات با ابعاد بازاری عرض ۶۰ یا ۶۵ سانتی دارند. تمامی طرح ها و رنگ های موجود در سمپل یک برند در این سایز ها تولید می شوند. نوع دیگر این محصولات در ابعاد سفارشی یا خاص ساخته می شوند. ضخامت های این نوع از تولیدات معمولا بیشتر است. طول تولیدات بیشتر ۴ متر و ۱۰ سانت است. اما عرض محصولات ممکن است متغیر متفاوت باشد. ابعاد ۷۰، ۷۵ و ۹۰ سانتی متری نیز در این نوع از تولیدات وجود دارد.

صفحه کابینت عرض ۹۰

بزرگترین سایزی که در تولیدات مخصوص ساخته می شود صفحاتی با عرض ۹۰ است. ممکن است از محصولاتی با این ابعاد برای میزکار آشپزخانه های بزرگ و صنعتی استفاده شود. همچنین ممکن است برخی از مشتریان سفارش ساخت این محصولات را برای استفاده در بخش هایی مانند جزیره های بزرگ ثبت کنند. تولیدی های مختلفی در ایران این محصولات را با عرض ۹۰ تولید می کنند. درباره محدودیت هایی که ممکن است در تعداد و یا رنگ ساخت ممکن است وجود داشته باشد بهتر است با تولید کننده مشورت کنید. زیرا هر کدام از مراکز ممکن است محدودیت های مختلفی در رابطه با سخت صفحه کابینت عرض ۹۰ داشته باشند. تیراز ساخت، طرح و رنگ و مدل، طول و یا ضخامت از مواردی است که ممکن است محدودیت هایی در تولید مخصوص این محصولات ایجاد شود.

سفارش ساخت صفحات تاپس سایز بزرگ

بازار ایران به عنوان اصلی ترین مرکز حضور تولید کنندگان انواع صفحه تاپس ایرانی با کیفیت بالا می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحه کابینت های ایرانی با کیفیت را با مناسب ترین قیمت تولید کرده و به بازار عرضه می کند. سایزهای عرض ۹۰ سانتی متری نیز در میان تولیدات خاص این برند وجود دارد. محدودیت خاصی در تولید رنگ و طرح و مدل این محصولات برای سفارش عرض ۹۰ وجود ندارد. اما برای اطلاع از زمانبندی تحویل و خط تولید باید با شماره تلفن های اعلام شده تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر درباره محصولات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن