صفحه کابینت

ابعاد استاندارد صفحه کابینت چند است؟

ابعاد استاندارد صفحه کابینت

ابعاد استاندارد صفحه کابینت چند است؟ در بازار صفحه کابینت سایز اصلی ۴۱۰×۶۰ با ضخامت ۳ و ۵ سانتی است. البته اندازه های سفارشی نیز وجود دارد.

انواع صفحه کابینت

چندین نوع مختلف صفحه کابینت که از جنس های مختلفی ساخته شده اند در بازار وجود دارند. قیمت، ابعاد طراحی و نوع استفاده هر کدام از این محصولات با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. صفحه کابینتی که در این نوشته مورد بحث ماست نوع چوبی این محصولات یا صفحات ساخته شده از ام دی اف می باشد. این ورق ها از جنس چوب های مصنوعی ساخته شده اند و ابعاد استاندارد آن ها ضخامت های ۵ و ۳ سانتی با عرض ۶۰ سانتی متر است. قیمت این نوع از صفحات نسبت به چند نوع دیگر بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد. همچنین نصب و نگهداری آن ها نیز نسبت به سایر مدل ها آسان تر است. برخلاف چند مدل سنگی این محصولات، نصب نوع چوبی نیاز به مواد خاص و طی مراحل سختی ندارد.

صفحه کابینت 3 و 5 سانتی

همچنین چند کارخانه ایرانی امکان تولید سفارشی صفحه کابینت در ابعادی به غیر از اندازه های استاندارد را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده اند. البته تعداد و حجم این نوع از خرید و سفارشات برای کارخانه های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. برای ثبت چنین خرید هایی در برخی از کارخانه ها باید تیراژ بالایی از اندازه های مورد نظر خود را ثبت کنید. برخی از تولید کنندگان نیز ممکن است چند اندازه مختلف را به عنوان ابعاد تولید دائمی و استاندارد را در خط تولید خود داشته باشند. اما به طور کلی ابعاد استانداردی که در ایران استفاده می شود اندازه هایی است که پیش تر اعلام شد. در حال حاضر چند کارخانه بزرگ و کوچک ایرانی در زمینه تولید انواع صفحه کابینت با اندازه های استاندارد با مغز ایرانی و خارجی در کشور فعالیت دارند.

کارخانه موفق ایرانی

یکی از این کارخانه های موفق ایرانی که در طول فعالیت خود توانسته است بخشی از نیاز بازار را به صفحه کابینت هایی با کیفیت تامین کند، تولیدی بزرگ برین چوب می باشد. شرکت برین چوب صفحه کابینت های خود را در ابعاد استاندارد ۳ و ۵ سانتی با عرض ۶۰ سانتی متر تولید و عرضه می کند. تولید سفارشی برای حجم های مشخص نیز طبق زمان بندی صورت می گیرد. برای اطلاع از شرایط ثبت سفارشات، لیست قیمت روز خرید عمده و خرده یا طرح سوالات خود با دفتر مرکزی فروش این شرکت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره زمان بندی ارسال بار، قیمت ها، رنگ بندی محصولات و تیراژ تولیدات سفارشی در اختیار شما قرار خواهند داد. شماره تماس ها و پل های ارتباطی با این مرکز در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن