صفحه کابینت

قیمت روز صفحه کابینت عمده

قیمت صفحه کابینت عمده

امروزه با تغییر کردن سبک دکوراسیون و مدرن شدن سبک ها، متریال نیز تغییر یافته است. محصولات جدیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در گذشته بعد از آمدن نام صفحه کابینت، بلافاصله نام ام دی اف به ذهنمان خطور می کرد. اما امروزه محصولات دیگری همچون کورین، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

صفحه کابینت های موجود در بازار معاملات کشور دارای انواع مختلفی هستند. سنگ های مصنوعی طرح کورین، ورق های ضد آب و صفحات ام دی اف از انواع مختلفی هستند که در بازار موجود می باشند. البته هر کدام از این محصولات دارای ویژگی های مثبت و منفی بسیار زیادی بوده و با کیفیت مختلفی عرضه می شوند. اما در حال حاضر صفحات تولید شده از ام دی اف بیشترین مصرف و استفاده را در کشور دارند. در میان مدل های مختلف این مصالح نوع ام دی افی آن به دلیل تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب استفاده بیشتری در تولیدات دارند. این محصولات به دلیل قیمت مناسب ترین که دارند معمولا به صورت عمده خرید و فروش می شوند. عرضه عمده صفحه کابینت بیشتر برای رنگ های عمومی و پرمصرف صورت می گیرد.

مسائلی که امروز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از :

سنگ کورین، کوارتز، سنگ طبیعی، hpl، مارمونایت و فینگر جوینت است که هر کدام ماهیت و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد.

به عنوان مثال سنگ کورین و کوارتز مقاومت بالایی دارند. با وجود اینکه نوعی سنگ مصنوعی محسوب می شوند، اما قابلیت شکل پذیری بالایی دارد.

سنگ طبیعی به نسبت سایر محصولات قیمت بالاتری دارد. با این وجود ظاهر بسیار زیبایی دارد. هر فردی بسته به نوع نیاز و بودجه ای که در نظر دارد. محصول مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

قیمت متریال مختلف، بسیار متنوع است و تفاوت دارد. به عنوان مثال استفاده از صفحه کابینت اچ پی ال بسیار هزینه پایین تری نسبت به کورین یا کوارتز برای شما دارد.

به دلیل خصوصیاتی که هر کدام از این محصولات دارد، تنوع قیمت وجود دارد. زیرا که هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی مخصوص به خود را دارد و همچنین ایرانی یا خارجی بودن محصول بر قیمت آن تاثیر دارد.

گروه های تولیدی بسیاری به صورت عمده، محصولات کورین، کوارتز، مارمونایت و اچ پی ال را به مشتریان عزیز عرضه می دارد.

این مجموعه شرایط مناسب خرید هم برای خریداران عمده و هم خانواده هایی که قصد رفع نیاز خود را دارند فراهم کرده است.

یکی از محصولاتی که به شکل تخصصی و همیشگی به فروش می رسد و البته طرفداران زیادی هم دارد، ام دی اف ۳ میل است.

این محصول به دلیل سطح گسترده و قیمت مناسب معروف است.

امکان خرید به صورت حضوری و تلفنی وجود دارد. تمامی راهنمایی های لازم توسط کارشناسان فروش، جهت خرید عمده کالای بدون واسطه در اختیار شما قرار می گیرد.

ابعاد صفحه کابینت :

  • ابعاد و ضخامت مختلفی در بازار موجود است مانند:
  • ضخامت ۳، ۵ و ۷ سانت.

پرکاربردترین ضخامت در واقع ۵ سانتی متر است، که در دکوراسیون آشپزخانه ها اجرا می شود. البته قابل ذکر است که این ضخامت در نوع اچ پی ال پرطرفدار است.

اگر شما محصول کورین را برای صفحه کابینت در نظر بگیرید ابعاد و ضخامت مخصوص به خود را دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن