صفحه کابینت

صفحه کابینت آشپزخانه در مدل زیبا

صفحه کابینت آشپزخانه مدل

امروزه درآشپزخانه هایمان، از جنس ها و متریال های مختلفی برای صفحه کابینت و کانتر استفاده می کنیم. از جمله این صفحات میتوان به صفحات سنگ مصنوعی امروزه درآشپزخانه هایمان، از جنس ها و متریال های مختلفی برای صفحه کابینت و کانتر استفاده می کنیم. از جمله این صفحات میتوان به صفحه کابینت ام دی اف اشاره کرد.

صفحات کابینت جزو پرکاربرد ترین اجزای آشپزخانه هستند و به صورت مستقیم برای صرف وعده های غذایی و درست کردن غذا و… مورد استفاده قرار می گیرد. روی صحبت، با شما خانم و یا آقاییست که در طول روز ساعات زیادی را صرف گذراندن در آشپزخانه می کنید و مدام در حال یا پختن مواد غذایی، سرخ کردن، شستن و… هستید.

از آنجایی که بانوان ایرانی، نسبت به نظافت خانه بسیار حساس اند، احتمالاً یک دستمال همیشه دم دست شماست چرا که مدام در حال پاک کردن لکه های روغن، آب، گوجه فرنگی یا دیگر مواد غذایی از روی پیشخوان آشپزخانه و صفحه کابینت هستید.

گاهاً این لکه ها پاک نمی شوند و گاهاً هم به راحتی پاک میشوند. البته به شرطی که که زود به داد صفحه کابینت برسید! عدم لکه پذیری صفحه کانتر و کابینت آشپزخانه به متخلخل بودن یا نبودن آن صفحه بستگی دارد.

صفحه کابینت با سطح متخلخل، در برابر انواع لکه ها آسیب پذیر است. و سطح غیرمتخلخل در برابر همه نوع لکه، کاملاً غیرقابل نفوذ است.

امروزه متریال های جدیدی برای صفحه و کانتر روی کابینت آشپزخانه به بازار آمده است که کاملا غیرمتخلخل، ضد لک و ضد ضربه و ضد حرارت هستند. مواد تشکیل دهنده این متریال های نوین انواع سنگ، مواد معدنی، ورق های فشرده و… است که طی فرآیندهای ویژه ای تولید می شوند. جهت آشنایی با انواع صفحه کابینت آشپزخانه با مدل های زیبا به چند نمونه آن اشاره می کنیم.

صفحه کابینت مارمونایت:

مارمونایت جزو سنگ های مصنوعی و مهندسی شده است که از ترکیب سه سنگ دیگر یعنی سنگ طبیعی و کورین و کوارتز ساخته شده است.

بیس کار مارمونایت از جنس کورین و روکش آن کوارتز است. طرح و رنگ های موجود در مارمونایت دقیقاً مشابه با طرح و رنگ سنگ طبیعی است و این ویژگی متریال مارمونایت را بین عموم مردم محبوب ساخته است.

صفحه کابینت کوارتز:

کوارتز نوعی سنگ است که نه ۱۰۰% مصنوعی است نه ۱۰۰% طبیعی!

صفحه کابینت کوارتز از ۹۰% الی ۹۵% کوارتز طبیعی که از معادن برداشت میشود ساخته شده، کریستال های طبیعی کوارتز نیز از ترکیب سیلیکون و اکسیژن ساخته شده اند و از نظر فراوانی دومین عنصر بر روی کره زمین می باشد. درصد باقی مانده سهم رزین رنگ دانه و چیپ های از جنس شیشه یا فلز می شود.

این فرآیند باعث می شود متریال کوارتز آنتی باکتریال باشد و جذب لکه و رطوبت ندپاشاشته باشد.

صفحه کابینت کورین:

سنگ کورین از ترکیب پلیمراکریلیک با مواد معدنی و مواد مشتق شده از سنگ طبیعی ساخته شده است.

کورین یا همان سالید سرفیس، سنگ مصنوعی تشکیل شده از پلیمر اکرولیک (نوعی رزین) و آلومینیوم هیدروکسید (Aluminium hydroxide)است. کورین بخاطر داشتن چند ویژگی، نسبت به متریال های دیگر کمی متفاوت است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن