صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت

لیست قیمت برای صفحه کابینت بر اساس برند و شرکت تولید کننده با یکدیگر تفاوت دارند. مغزی ورق خام، روکش، سایز در نرخ فروش صفحه کابینت تاثیر زیادی دارد. لیست قیمت نمونه های خارجی با نمونه های ایرانی در بازار متفاوت است و حتی نمونه صفحه ایرانی قیمت پایین تر دارد.

لیست قیمت صفحه را می توانید از نمایندگی های معتبر برندهای مختلف در سراسر کشور تهیه فرمایید. معمولا نمایندگی های عرضه مستقیم مناسب ترین نرخ را برای عرضه محصولات و انواع صفحه هر برند را اعلام می کنند. ارائه لیست قیمت برای صفحه برندهای مختلف به صورت دقیق امکان پذیر نیست. زیرا ممکن است مراکز مختلف این نوع محصول را با قیمت متفاوتی به فروش برسانند. اما در این بخش لیست قیمت صفحه کابینت را به صورت تقریبی برای شما آماده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تولید کننده ها تماس بگیرید.

  • قیمت صفحه کابینت پی وی سی: ۸۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت آکریلیک؛ ۹۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف تک لب و دو لب: ۱٫۲۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت کوارتز: ۳٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت سنگ طبیعی مرمر، گرانیت، سرامیک: ۴٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت استیل: ۱٫۳۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت انواع کورین: ۳٫۵۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت فایبرگلاس:
  • قیمت صفحه کابینت هارکس و مارمونایت: ۴٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت عرض ۶۵ سانتی: ۱۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی: ۸۰۰٫۰۰۰

قدرت قیمت گذاری کارخانه ها

در تولید هر نوع محصولی، میزان مواد، زمان و هزینه مصرف شده برای تولیدات، هزینه نیروی متخصص  و مواردی از این قبیل بسیار مهم است. زیرا قیمت گذاری کارخانه ها بر اساس قیمت تمام شده تکی محصولات تولید شده، انجام می گیرد. پس از مهم ترین دلایل قدرت قیمت گذاری محصولات در کارخانه ها، اطلاع از قیمت تمام شده یک محصول برای کارخانه ها است. از اهمیت و دلایل دیگر بسیار مهم در اعمال قدرت قیمت گذاری کارخانه ها این است که هر فروشنده و فروشگاهی به دلخواه خود محصول را به مشتری نفروشد و قیمت از سوی کارخانه های تولید کننده اعلام می شود که این اعمال قدرت قیمت گذاری کارخانه ها مانع از سودجویی برخی از سود جویان است.

تفاوت قیمت محصولات شرکت های ایرانی

در کشور ایران کارخانه ها، مراکز صنعتی و شرکت های تولیدی بزرگی در حال تولید و فعالیت هستند که نیاز مشتریان داخل ایران را تامین و تولید می کنند. اغلب محصولات شرکت های ایرانی علاوه بر داخل کشور، در بازار های جهانی طرفداران زیادی دارد و صادرات انواع مختلف محصولات شرکت های ایرانی به کشور های همسایه صورت می گیرد.

اغلب محصولات شرکت های ایرانی تفاوت قیمت فاحشی با نمونه های خارجی خود دارند و علت این تفاوت قیمت، تفاوت در نوع ارزش پول کشور ها است. اگر تولید کننده ایرانی از مواد اولیه خارجی در تولید محصولات ایرانی استفاده مند قطعا تفاوت قیمت محصولات شرکت ها با یکدیگر زیاد خواهد بود که در حال حاضر به دلیل قیمت بالای مواد اولیه خارجی، شرکت های ایرانی خود مواد اولیه خود را تامین و محصولاتی کاملا ایرانی تولید می کنند که تفاوت قیمت بسیار بالایی با مشابه خارجی دارد.

قیمت انواع صفحه ام دی اف

صفحه کابینت های چندین دهه پیش معمولا از جنس چوب و طرح چوب بوده که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تبدیل به ورق های فشرده یا همان صفحه ام دی اف شد. برای صفحه کابینت از ام دی اف مختلف با ضخامت ۲_۳ استفاده می شود و یکی از دلایل تفاوت انواع انواع صفحه کابینت ام دی اف روکش آن است.

امروزه روکش های مختلفی برای صفحه کابینت ام دی اف ساخته شده است. تفاوت در نوع روکش صفحه کابینت سبب شده تا انواع صفحه کابینت ام دی اف، تولید شود. از انواع صفحه کابینت می توان به طرح سنگ، طرح چوب و … اشاره کرد. این طرح ها از روی طرح های پر فروش و پر طرفدار دنیا است که با الگو برداری تولید کرده اند. تنوع روکش صفحه کابینت ام دی اف بسیار گسترده است. البته تفاوت تنها به نوع روکش خلاصه نمی شود، صفحه کابینت از نظر ابعاد نیز انواع مختلف دارند.

صفحه کابینت ۵ سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی ( ۵ سانتی متر قطر صفحه کابینت است و طول آن ۴۱۰ سانتی متر و عرض کار از ۶۰ سانتی متر شروع می شود و تا عرض های بیشتر که اغلب سفارشی است، می رسد) در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود که تمامی کارها با روکش خارجی جنس ترک و مغز ام دی اف تایلندی که جنس های بسیار با کیفیت است تولید و عرضه می شود.

صفحه کابینت ۳ سانتی

صفحه کابینت ۳ سانتی (۳۲ میلی متر قطر صفحه کابینت است و طول آن ۴۱۰ سانتی متر و عرض آن از ۶۰ سانتی متر شروع می‌شود) که این نوع صفحه کابینت ام دی اف نیز مانند دیگر انواع صفحه کابینت ام دی اف در طرح و رنگ متنوع و با بهترین مواد اولیه تولید و در بازار فروش عرضه می گردد. در سال های اخیر استفاده از این نوع صفحه کابینت ام دی اف گسترش یافته است.

  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی تک لب: ۱٫۲۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی دو لب: ۱٫۴۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی تک لب: ۱٫۶۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۵ سانتی دو لب: ۱٫۸۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف روکش طرح چوب: ۱٫۹۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف روکش طرح سنگ: ۲٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۶۵ سانتی: ۲٫۳۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف ۷ سانتی: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰

قیمت صفحه کابینت کورین

در حال حاضر بازار خرید و فروش انواع صفحه کابینت های جدید و نو داغ است که صفحه کورین یکی از این تولیدات است. صفحه کورین که اغلب روکش کشور کره است و در بازار با نام تجاری سامسونگ، ال جی و هنکس به فروش می رسد. بیشترین مصرف از انواع صفحه کابینت کورین و طرح سنگ بیشتر برای بیمارستان ها است و شاید کمتر کسی نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشد.

قیمت خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص می گردد. به طور کلی هرچه دانه بندی کورین و طرح سنگ افزایش یابد قیمت خرید آن نیز افزایش می یابد. ابعاد صفحه کابینت کورین و طرح سنگ معمولا ۳۶۶ × ۷۶ سانتی متر است و ضخامت آن ۱۲ میلی متر است.

  • قیمت صفحه کابینت کورین عرض ۶۵ تک لب: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت کورین عرض ۶۵ دو لب: ۱/۴۰۰/۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت کورین سامسونگ: ۳٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت کورین ال جی: ۲٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت کورین هنکس: ۴۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت کورین ۳ سانتی: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت کورین ۵ سانتی: ۱٫۴۰۰٫۰۰۰

قیمت صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

پی وی سی یا صفحه ضد آب نوعی از پلاستیک فشرده است که با ورق های نسبتا ضخیمی که دارد، جهت تولید صفحه کابینت ضد آب استفاده می شود. یکی از بهترین موارد استفاده صفحه کابینت ضد آب پی وی سی در آشپزخانه و کنار سینک ظرفشویی و محلی که آب بیشتر مورد استفاده قرار می، استفاده می شود.

صفحه کابینت ضد آب پی وی سی انواع مختلفی دارد که برای مصارف مختلف و کاربردهای گوناگون استفاده می شود. خوشبختانه بر اساس رشد تکنولوژی، صفحه کابینت ضد آب پی وی سی جای صفحه کابینت سنگ و ام دی اف را گرفته و دارای انواع مدل های روز است که طرفداران زیادی دارد.

اگر می خواهید صفحه کابینت ضد آب پی وی سی با کیفیت را خریداری کنید باید هزینه بیشتری هم بپردازید. صفحه کابینت ضد آب پی وی سی قیمت مختلفی دارند. نوسانات شدید قیمت ارز، افزایش میزان دستمزدها، تغییر قیمت مواد اولیه جهت تولید در بازار  فروش از عواملی موثری است که به راحتی می تواند قیمت صفحه کابینت ضد آب پی وی سی را تحت تاثیر قرار دهد و قیمت آن رابه صورت هفتگی یا روزانه تغییر دهد.

علاوه بر موارد فوق، قیمت خود متریال صفحه کابینت ضد آب پی وی سی و برند تولید کننده نیز در تغییر قیمت این محصول موثر است.

  • قیمت صفحه کابینت پی وی سی ۳ سانتی تک لب: ۱/۰۰۰/۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت پی وی سی ۳ سانتی دو لب: ۱/۲۰۰/۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت پی وی سی ۵ سانتی تک لب: ۱/۴۲۰/۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت پی وی سی ۵ سانتی دو لب: ۱/۵۴۰/۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت پی وی سی ۶۵ سانتی: ۲/۱۰۰/۰۰۰

خرید مستقیم از کارخانه

یک از سختی های تولید در این دوره رساندن محصول خوب و با کیفیت و با هزینه مناسب به دست مشتریان است و تا زمانی که به دست مشتری و مصرف کنندگان برسد، شاید مسیر طولانی و پر هزینه ای را طی کند. ولی همیشه اختلاف قیمت در خرید مستقیم از محل تولید با خرید در بازار وجود دارد. همه ما خواهان خرید مستقیم انواع محصولات کارخانه ها هستیم تا سود حاصل از این خرید و فروش یه دست صاحب اصلی آن، یعنی تولید کننده و کارکنان یک مجموعه تولیدی برسد. برای اینکه یک خرید مستقیم از محصولات کارخانه ها انجام بدهیم باید عاملین و دلالان را شناسایی کرده و فقط از نمایندگی رسمی هر محصولی خرید خود را انجام دهیم.

محصولات تولید کارخانه ها به محلی جهت عرضه و پخش مستقیم دارند. این محل می تواند یک مغازه کوچک باشد و یا یک فروشگاه بزرگ باشد. اما برخی محصولات جهت مقایسه بهتر نیاز به بازار دارند تا محصولات از نزدیک مشاهده و مقایسه شوند. به خصوص در فرآورده های چوبی که کیفیت حرف اول را می زند.

بازار آنلاین فروش صفحه کابینت

مهمترین معیار در هنگام فروش صفحه کابینت، این مسأله است که مشتری نیازمند چه نوع صفحات کابینت است. به طور مثال صفحه کابینت ام دی اف یا صفحه کابینت پی وی سی و ضد آب را مد نظر دارد. که این انتخاب تحت تاثیر کاربرد آن قرار می گیرد. برخی از مشتریان پس از انتخاب صفحه کابینت مورد نظر خود، آن را از طریق واتساپ یا تلگرام خریداری می کنند. این روش، در واقع فروش غیر حضوری و به عبارت ساده تر فروش اینترنتی محسوب می شود. همچنین در فروش آنلاین این امکان برای مشتریان فراهم شده تا قبل از خرید با کارشناس فروش اینترنتی مشاوره بگیرند.

فروش آنلاین انواع صفحه در ایران با راه اندازی بازار آنلاین جهت سهولت دسترسی به محصول و رفاه حال مشتریان تأسیس شد، سوای از هزینه جهت مراجعه به بازار حضوری، در صرف زمان نیز صرفه جویی می شود.

هم اکنون فروش آنلاین انواع صفحه با برقراری ارتباط مستقیم  و بی واسطه با بازار آنلاین فروش انواع صفحه باعث شده محصول را صورت عمده و با قیمت ارزان تری عرضه می کنند و میزان فروش آنلاین گاهی در برخی موارد بالاتر از میزان فروش حضوری باشد. فروش آنلاین انواع صفحه در بازار آنلاین اقدام بزرگی در فروش انواع صفحه در کشور است و کمک بسیاری به تمام مشتریان اعم از خرده فروش یا حتی عمده فروشان کرده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن