صفحه کابینت

بهترین مدل صفحه کابینت

بهترین صفحه کابینت

صفحه های روی کابینت که به آن های کانتر هم گفته می شود جنس، کیفیت و قیمت های متفاوتی دارند، همان طور که می دانیم اهمیت انتخاب صفحه روی کابینت دست کمی از انتخاب صحیح اندازه، جنس و رنگ صفحه کابینت ندارد. به عبارت دیگر اگر انتخاب صفحه کابینت درست انجام شود ولی جنس صفحه کابینت خوبی را برای کابینت استفاده نکنیم، تمام زحمات به هدر می رود. انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت از میان انواع مدل که هر کدام در نوع خوب بهترین محسوب می شود، کار دشواری است.

صفحه کابینت باید سال ها مورد استفاده قرار گیرد، پس گزینش بهترین مدل صفحه کابینت، خصوصاً برای کابینت های زمینی بسیار مهم است و نیازمند شناخت جنس، نوع، کیفیت انواع مدل صفحه کابینت است. در این مطلب با تحقیقی که انجام دادیم به شما کمک می کنیم تا بهترین مدل صفحه کابینت بدون هیچ نگرانی انتخاب کنید و از مزایای آن آشنا شوید. مشهورترین و بهترین مدل صفحه کابینت را با مختصر توضیح در مورد مزایای آن معرفی می کنیم.

صفحه تاپس کورین

مدل صفحه کابینت کورین یک صفحه نسبتاً جدیدی است که برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و از مواد جامد تشکیل شده است، از بهترین ویژگی های کورین که سبب محبوبیت آن شده می توان به دامنه وسیع رنگ آن اشاره کرد که برای هر سطحی رنگی دارد. از دیگر مدل های صفحه کابینت مدل کوارتز است که به اشتباه با کورین یکی گرفته می شود که تفاوت عمده ای با کورین دارند، از جمله اینکه نیاز به نگهداری و پولیش ندارند و سنگ مهندسی شده ای است. تنوع در رنگ، طرح، ضد خش و خط و … از ویژگی های عمده‌ی صفحه کابینت کوارتز است.

مدل دیگر از صفحه کابینت که جزو بهترین ها است سنگ گرانیت است که مهم آرین دلیل انتخاب سنگ گرانیت بر خلاف کورین و کوارتز نمای طبیعی است که به آشپزخانه می دهد. یکی از بهترین مدل صفحه کابینت نوع سنگ سرامیک است که نسبت به دیگر صفحه کابینت ها قیمت مقرون به صرفه تر دارد و ویژگی های اولیه صفحه کابینت را دارا است. و در نهایت سنگ مرمر از جمله صفحه کابینت های کلاسیک است که به جهت طبیعی بودن و استحکام بالایی که دارد از قدیم مورد توجه مشتریان بوده و جزو بهترین مدل صفحه کابینت است و دارای مزایا و معایب مختص خود است.

طرح مناسب صفحه برای کابینت آشپزخانه

با توجه به مطالب بالا و معرفی های صورت گرفته، انتخاب طرح مناسب صفحه برای آشپزخانه کار دشواری نیست، اگر در مورد دکوراسیون داخلی و طراحی علم و آگاهی کافی داشته باشید و چه به صورت ذوقی و چه به صورت آکادمیک.

استفاده از رنگ روشن در آشپزخانه برای صفحه کابینت و خود کابینت جزو بهترین و مناسب آرین طرح ها است. چون با انتخاب رنگ روشن آلودگی روی سطوح به راحتی قابل رویت و پاک شدن است و امکان استفاده از انواع مواد سفید کننده با دوز استاندارد وجود دارد. در صورتی که شاید در صفحه کابینت رنگی این امکان وجود نداشته باشد.

همچنین رنگ روشن مناسب ترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه است، زیرا فضا را بازتر نشان می دهد و این تکنیک برای خانه هایی که متراژ پایینی دارند، بهترین راهکار است. بنابراین انتخاب طرح مناسب صفحه برای کابینت آشپزخانه با توجه به هر خانه و آشپزخانه ای صورت می پذیرد. همچنین باید این را هم در نظر داشت که بهتر است در کنار سینک ظرفشویی و مکان های که با آب سر و کار دارند، از صفحه کابینت ضد آب به کار برد تا عمر طولانی نری داشته باشد. امیدواریم این مطالب در انتخاب بهترین صفحه کابینت به شما کمک کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن