صفحه کابینت

ضخامت انواع صفحه کابینت به صورت استاندارد

ضخامت صفحه کابینت استاندارد

ضخامت انواع صفحه کابینت به صورت استاندارد در سایزهای ۳ سانتی، ۵ سانتی و ۷ سانتی تولید شده است. جهت خرید وارد بازار ایران شوید.

ضخامت انواع صفحه کابینت به صورت استاندارد به جنس و نوع صفحات دارد. ابعاد اصلی یا به اصطلاح بازاری این محصولات ممکن است در مدل های کوین، پلی وود، پی وی سی و ام دی اف با یکدیگر متفاوت باشد. بیشترین میزان استفاده در کشور معمولا مربوط به صفحه کابینت ساخته از جنس ام دی اف می باشد. در حال حاضر این صفحات پرفروش ترین نمونه های بازار هستند. ضخامت این محصولات به صورت استاندارد دارای دو اندازه کلی می باشد. ضخامت های ۳ و ۵ سانتیمتری ابعاد استاندارد صفحه در ایران می باشند. البته برخی از تولیدی های داخلی انواع محصولاتی مانند صفحات ۶ یا ۷ سانتی متری را نیز در میان تولیدات متداول خود دارند. اما همانطور که گفته شد ابعاد معمولی که در تولیدات و آشپزخانه های ایرانی به کار می رود ۳ و ۵ سانتی متر هستند.

عرض و ضخامت تولیدی صفحه کابینت

این صفحه کابینت ها ممکن است در ضخامت های استاندارد به صورت های تک لب، دو لب، مات، براق، ساده و رنگی ساخته شوند. کارخانه های مختلف ایرانی انواع مختلفی از این محصولات را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. عرض ۶۰ سانتی متر نیز عرض متداولی است که در ایران ساخته می شوند. این گزینه نیز مانند گزینه ضخامت صفحه کابینت ها ممکن است متغیر باشد. برای مثال برخی از تولیدی ها انواع صفحات را با عرض ۶۵، ۷۰، ۹۵ سانت و غیره را تولید می کنند. سایر تولیدی ها نیز ساخت محصولات را خود را به صورت استاندارد و سفارشی انجام می دهند. نوع سفارشی این اندازه ها فقط در صورت ثبت سفارش مشتری در تیراژ خاص صورت می گیرد. تیراژ تولیدات با اندازه های بزرگتر یا کوچکتر نیز بستگی به خود تولیدی و خطوط تولید دارد.

کارخانه های ایرانی صفحه کابینت های خود را با ضخامت هایی به صورت استاندارد ۳ و ۵ سانتی متری تولید و به بازار عرضه می کنند. البته سایزهای سفارشی نیز بنا به نیاز مشتریان توسط این تولیدی ها ساخته می شود. اندازه های معمول و غیر معمول ساخته شده توسط این مجموعه همگی با استفاده از انواع متریال مرغوب و درجه یک تولید می شوند. قیمت فروش آن ها نیز بسیار مناسب است. برای اطلاع از شرایط فروش انواع صفحه کابینت با ضخامت هایی به صورت استاندارد می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره قیمت ها و شرایط فروش در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن