صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت اچ دی اف و نئوپان

صفحه کابینت اچ دی اف و نئوپان

فروش صفحه کابینت اچ دی اف و نئوپان ارزان قیمت شروع شد. تولیدات کارخانه های ایرانی برای سفارشات عمده به صورت سفارشی آماده بارگیری است.

انواع مختلف صفحه کابینت

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند. جنس و مواد سازنده این صفحات کاملا با یکدیگر تفاوت دارند. انواع صفحه های طرح سنگ (مصنوعی و طبیعی)، جنس های پی وی سی (ضد آب)، چوبی(ترمووود، ام دی اف، اچ دی اف) و غیره در میان این صفحات وجود دارند. در میان تمامی گونه ها، نوع تولید شده از انواع ام دی اف و نئوپان آمار فروش بیشتری از سایر مدل ها دارند. البته نوع نئوپانی این محصولات به اندازه چند سال گذشته کاربرد ندارد. اما همچنان برخی از تولیدی ها این صفحات را با روکش های اچ پی ال تولید می کنند. در حال حاضر صفحه کابینت های تولید شده با مغز ام دی اف و اچ دی اف ایرانی یا خارجی با روکش های اچ پی ال جایگزین صفحات نئوپان شده اند.

فروش انواع صفحه کابینت ام دی اف، اچ دی اف و نئوپان در نمایندگی برند های مختلف در سراسر کشور صورت می گیرد. برای تهیه این محصولات کافی است تا به یکی از این مراکز فروش فعال مراجعه کنید. انواع صفحه کابینت اچ دی اف و نئوپان در چندین کارخانه بزرگ و کوچک ایرانی ساخته می شوند. هر کدام از این برند ها بر اساس مسزان کیفیت مواد سازنده و همچنین برند خود دارای قیمت فروش مختلفی هستند. لیست قیمت کامل محصولات هر برند را می توانید از نمایندگی های فعال در سطح شهر ها جویا شوید. همچنین طرح و رنگهای مختلف این محصولات را می توانید از طریق کاتالوگ های رنگ بندی ارائه شده توسط کارخانه و مراکز فروش تهیه و مشاهده فرمایید.

کارخانه تولید کننده

شرکت برین چوب یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع صفحه کابینت ام دی اف، اچ دی اف و نئوپان در کشور می باشد. این شرکت محصولات تولید شده توسط کارخانه صفحه کابینت برین چوب اردبیل را به عنوان نمایندگی اصلی و دفتر پخش مرکزی به عرضه می رساند. صفحات کابینت نئوپان به صورت استاندارد در این مرکز تولید نمی شوند. اما امکان تولید سفارشی در تیراژ بالا برای صادرات و غیره وجود دارد. همچنین تولید سفارشی صفحات اچ دی اف و ام دی اف با ابعاد مختلف و بزرگتر از ابعاد استاندارد نیز طبق زمان بندی امکان پذیر می باشد.

پل ارتباطی با مرکز فروش

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها، نحوه ثبت سفارش و زمان بندی تحویل می توانید با شماره تماس و پل های ارتباطی اعلام شده در سایت تماس بگیرید. امکان تماس تلفنی همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ و چت آنلاین سایت به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد. اطلاعات کافی از طریق مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن