صفحه کابینت

صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه

صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه

صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه با رویه اچ پی ال ۷/۰ میلی متری، ضخیم ترین روکش صفحه کابینت آشپزخانه است. به دلیل همین ویژگی صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه، قابلیت دوام و مقاومت در برابر ۲۳۰ درجه سانتیگراد حرارت و گرمای بالا را دارد و می توان ظروف داغ را بی دهانه بر روی صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه گذاشت بدون اینکه آسیبی ببینند. رویه اچ پی ال صفحه کابینت رزوپال، کاملا ضد آب بوده و به سادگی می توان آن را تمیز کرد و همچنین روش نگه داری صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه بسیار راحت و آسان است.

ابعاد استاندارد صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه مطابق با سایر صفحات کابینت است و معمولا طول وصفحه کابینت رزوپال آشپزخانه ۵۲۰ و ۳۶۵ سانتی متر است و عرض صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه معمولا ۶۰، ۶۵، ۷۵، ۹۰، ۹۸، ۱۲۰ سانتی متر است که با ضخامت ۳_۴_۵_۶ سانتی متر تولید و عرضه می گردد.

صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه موفقیت خود را مدیون ویژگی های ایده آل و ترکیب منحصر به فرد نوآوری های تا محدود خود است. به جرأت می توان گفت که تا کنون صفحه کابینت مناسب تر و کاربردی تر از صفحه کابینت رزوپال برای استفاده در کابینت آشپزخانه های منازل به بازار نیامده است. رزوپال در دنیای تجاری معیاری برای کیفیت سایر محصولات مشابه است. صفحه کابینت رزوپال آشپزخانه تنها به مفهوم واقعی کلمه برای آشپزخانه مدرن ساخته شده است، بلکه تا به امروز نوآوری پیشروانه خود را در هنر زیبایی شناختی آشپزخانه حفظ کرده است.

بهترین مارک صفحه کابینت ایرانی

بهترین مارک صفحه کابینت های موجود در ایران صفحه کابینت هایی هستند که با بهترین مغزی، روکش و طرح و مدل ساخته شده اند. بهترین تولیدی های صفحه کابینت در کشور با برند و مارک های متنوع صفحه کابینت را در مجهزترین خط تولید و زیر نظر متخصصان مجرب و بهترین مواد اولیه تولید می کنند که عرضه بهترین مارک صفحه کابینت در مراکز رسمی فروش کارخانجات صورت می گیرد.

یکی از بهترین مارک صفحه کابینت ایرانی  از روکش شدن ورق های خام با رویه های اچ پی ال ساخته شده است که آن هم صفحه کابینت رزوپال است که از نمونه های به روز و جدید در صنعت چوب است که  بهترین مارک صفحه کابینت ایرانی است.

در صورتی که نیاز دارید بهترین مارک و به روز انواع صفحه کابینت ایرانی ازجمله سنگ های مهندسی شده، اکریلیک، اپوکسی، استیل، طرح شنی در رنگ های روشن و تیره و ریز دان های زیبا و دیگر نمونه ها و مارک های روز دنیا، بهترین مارک صفحه کابینت با قیمت مناسب تری خریداری کنید حتما با شماره های دفتر فروش محصولات کارخانه که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن