صفحه کابینت

صفحه کابینت فرامید و فوق برجسته

صفحه کابینت برجسته

صفحه کابینت فرامید و فوق برجسته طرح جدید از نمونه های بازار ایران است. مدلهای روز صفحه کابینت آشپزخانه را در این وبسایت مشاهده کنید.

صفحه کابینت ها از نظر نوع تولید و جنس دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند. این محصولات ممکن است از جنس های سنگی، چوبی و غیره باشند. پر استفاده ترین نوع صفحه کابینت یک لب و دو لب در ایران نوع تولید شده از ام دی اف است. خود این مدل نیز به لحاظ تنوع در سایز و مدل به چند قسمت مختلف تقسیم می شود. نوع روکش صفحه کابینت ها از مهمترین گزینه هایی است که در تقسیم بندی این محصولات تاثیر دارد. مات، براق یا فوق برجسته بودن این محصولات را در چند گروه مختلف قرار می دهد. نوع شیار دار این محصولات معمولا با نام هایی مانند فوق برجسته و فرامید نیز شناخته می شوند. البته فرامید نام نوع خاصی از این محصولات نیست. فرامید در واقع نام یک برند تولید کننده ورق های شیاردار در کشور است. ام دی اف های شیاردار تولید شده در ایران معمولا با این نام به فروش می رسند.

روکش برجسته صفحه کابینت

به همین دلیل صفحه کابینت هایی با روکش های فوق برجسته و شیار دار نیز در بازار و در بین مصرف کنندگان با این نام شناخته می شوند. این محصولات تولید کارخانه فرامید نبوده و توسط کارخانه های مختلفی ساخته و عرضه می شوند.فرامید، مات یا براق بودن صفحه کابینت ها به نوع روکش استفاده شده در تولید محصول بستگی دارد. تولیدی های مختلف ممکن است انواع متفاوتی از این محصولات را بسازند. طرح و رنگ و اندازه شیار های صفحات برند هی مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. صفحات فوق برجسته که با نام فرامید نیز شناخته می شوند در چند سال اخیر بسیار معروف شده اند. بنابر این جزو تولیدات جدید کارخانه های مختلفی ایرانی می باشند.

جهت خرید انواع صفحه کابینت فوق برجسته، مات، براق در انواع رنگ ها و مدل ها می توانید با شماره ها تماس های شرکت برین چوب تماس بگیرید.  این شرکت در زمینه فروش انواع صفحات تولید شده در کارخانه برین چوب اردبیل به صورت رسمی فعالیت دارد. صفحه کابینت های تولید شده توسط این برند از نظر تنوع در طرح و رنگ و مرغوبیت در رده بسیار بالایی قرار دارند. برای تهیه این محصولات در انواع مات و براق و فوق برجسته می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات لازم از طریق مشاوران فروش شرکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن