صفحه کابینت

صفحه کابینت هارکس و مارمونایت

صفحه کابینت هارکس و مارمونایت

صفحه کورین هارکس با مغزی واناچای تایلندی و سه لایه ام دی اف به ضخامت ۴۸ میلی متر برای زیر سازی و مقاومت بالا و روکش کره و آلمان از جنس کورین با صد در صد اکریلیک بالا به ضخامت ۳ میلی متر از مقاوم ترین نوع صفحه کابینت ها است. اولین و اصلی ترین مواد صفحه کابینت هارکس کورین مواد آلومینیوم تری هیدراته است که یک نوعی ماده معدنی طبیعی است که شکل تصفیه شده سنگ معدنی بوکسیت است. ای تی اچ تقریبا ۵۷ درصد هارکس کورین را تشکیل می دهد و رزین و پلی استر حدود ۳۰ درصد صفحه کابینت هارکس کورین را تشکیل می دهد.

از ویژگی های صفحه کابینت هارکس کورین می توان راحتی در نصب و آماده سازی بدون اتلاف وقت برای ساخت و پرداخت، عدم نیاز به تخصص نصب صفحه کابینت هارکس کورین خام، قابل اجرا بدون درز و یکپارچه به واسطه چسب مخصوص و هم رنگ، به دلیل وجود رزین اکریلیک مقاوم در برابر اشعه فرابنفش و تغییر رنگ، به لیلی وجود رزین مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت، آنتی باکتریال بودن و عدم نفوذ میکروب، صفحه کابینت هارکس صد در صد ضد خش و آسیب است.

صفحه مارمونایت

صفحه کابینت مارمونایت با به عبارت صحیح سنگ مارمونایت ساخته شده از مواد اصلی کورین و کوارتز است. به همین دلیل مارمونایت هم خواص سنگ کورین و هم خواص سنگ کوارتز را دارا است. از طرفی به دلیل سطح و برجستگی های ظاهری شبیه سنگ های طبیعی است. کاربرد صفحه مارمونایت دقیقا مثل کورین و کوارتز است و به عنوان صفحه کابینت، اپن، کانتر، رویه میز و … به کار برده می شود. صفحه کابینت مارمونایت به ضخامت ۱۲ میلی متر و با دو ابعاد تولید و عرضه می گردد.

از ویژگی های بارز صفحه کابینت مارمونایت این است که با ظاهری کاملا شبیه صفحه کورین و کوارتز به راحتی به وسیله ابزارهای کورین برشکاری می شود و درد سرهای نصب صفحه کوارتز و سرامیک را ندارد. همچنین بسیار مناسب برای کارهایی کلاسیک است. سختی سطح و رویه مقاومی مثل کورین و کوارتز دارد و به راحتی خط و خش نمی گیرد. در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و به همین دلیل به راحتی دچار تغییر رنگ و لک نمی شود. تنوع در طرح و رنگ کلیه سلیقه ها را در بر می گیرد.

شرکت پخش انواع صفحه مغز خارجی

صفحه کابینت برندهای مختلف خارجی با مغز خارجی در سراسر دنیا در حال حاضر تولید شده و روانه بازار می شود. وجود شرکت پخش انواع صفحه مغز خارجی در سراسر کشور در زمینه پخش این محصول فعالیت دارد. صفحه کابینت با مغز خارجی با کیفیت در چندین خط تولید کارخانه های داخلی و خارجی تولید شده و به شرکت های پخش انواع صفحه کابینت با مغز خارجی منتقل می شود.

شرکت پخش انواع صفحه کابینت با مغز خارجی با کیفیت داخلی و خارجی، در سراسر کشور در زمینه پخش این محصول مشغول به فعالیت هستند.

برای خرید انواع صفحه کابینت با مغز خارجی از شرکت پخش سراسری، می توانید یا به صورت حضوری مراجعه کنید و یا با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس برقرار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و شرایط خرید از شرکت پخش انواع صفحه کابینت با مغز خارجی می توانید با شماره های اعلام شده همه روز تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن