صفحه کابینت

کمپانی پلی وود صفحه کابینت

پلی وود صفحه کابینت

کمپانی پلی وود صفحه کابینت افتتاح شد. نخستین شرکت و کارخانه بزرگ تولید و پخش انواع صفحه کابینت ضد آب در ایران راه اندازی شد.

قبل از پرداخت به بخش صفحه کابینت های پلی وود و کمپانی های بزرگ تولید کننده این محصولات بهتر است اطلاعاتی را درباره این جنس از مواد بازگو کنیم. چوب پاستیک یا همان pooly wood  در واقع کامپوزیت های چوبی هستند که از ترکیب چوب و ترمو پلاستیک تشکیل شده اند. این ترکیب یکی از جدیدترین متریالی است که برای استفاده در صنایع مختلف مناسب می باشند. سقف و نمای داخلی منازل و بخش های دیگری که در آن ها از انواع چوب های طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود را می توان با این متریال پرکاربرد پوشش داد. همچنین از این مواد می توان برای تولید انواع صفحه کابینت نیز استفاده کرد. کمپانی های بسیار زیادی انواع مختلف از صفحه کابینت ها را با استفاده از پلی وود ها تولید می کنند.

کمپانی های بسیار زیادی خطوط تولید پیشرفته ای برای ساخت انواع صفحه کابینت از پلی وودها راه اندازی کرده اند. بیشتر این کمپانی ها فعالیت خود را در چند سال اخیر شروع کرده اند. زیرا معمولا صفحات بیشتر از جنس های سنگ یا ام دی اف تولید می شود. با راه اندازی خط تولیدهای ساخت صفحه های پلی وود همچنان این نوع از محصولات ناشناخته تر از سایر مدل ها در کشور می باشد. قیمت فروش انواع صفحات با متریال متفاوت با یکدیگر تفاوت می کند. به غیر از این مورد و تفاوت در چند ویژگی سایر ویژگی های این محصولات مناسب است. برای مثال انواع صفحات سنگی، ام دی اف، کورین، گرانیت، پلی وود و غیره دارای مقاومت بالا در برابر حرارت می باشند. همچنین این محصولات در برابر نفوذ آب نیز عایق می باشند.

خرید صفحات ضد آب

وجود چنین ویژگی هایی در این مواد باعث شده است که از آن ها برای ساخت و تولید انواع صفحه کابینت استفاده کرد. البته پلی وود ها با قابلیت رنگ پذیری مجدد و تعمیر آسان نکات مثبت بیشتری نسبت به سایر گزینه ها دارند. اما این محصولات توسط کمپانی های مختلف به قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسند. به همین دلیل نوع چوبی یا ام دی اف این محصولات آمار فروش بالاتری دارند. برای خرید انواع مختلف صفحات کابینت ایرانی با جنس های مختلف می توانید با شماره تلفن های بخش فروش شرکت برین چوب تماس بگیرید. این شرکت سفارشات خرید صفحه کابینت شما را در اسرع وقت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد کرد. قیمت فروش صفحات مختلف در این مرکز بسیار مناسب می باشد. اطلاعات بیشتر از طریق مشاوران فروش این شرکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن