صفحه کابینت

آخرین نرخ صفحه کابینت طلایی

صفحه کابینت طلایی

آخرین نرخ صفحه کابینت طلایی و آنتیک طلایی در بازار معاملات ایران اعلام شد. برای اطلاع از جدیدترین طرح و رنگ صفحه کابینت وارد سایت شوید.

سلایق مختلف در طراحی دکوراسیون آشپزخانه لزوم طراحی انواع مدل ها رنگ های متفاوت را برای تولید کنندگان ایجاد می کند. انواع مختلف ام دی اف ها و صفحه کابینت ها برای استفاده در این بخش باید با طرح های متنوع و مختلف ساخته شده و به بازار عرضه شوند. آخرین سمپل های موجود از برند های معتبر بازار با نمونه های بسیار زیبایی به روز شده اند. رنگ هایی مانند طلایی از نمونه هایی هستند که مشتریانی با سلایق خاص مایل به استفاده از آنها در طراحی های خود هستند. به همین دلیل تولید کنندگان انواع صفحه کابینت، هایگلاس و ام دی اف ها در آخرین تولیدات خود انواع مختلف از این محصولات را عرضه کرده اند. البته در میان سمپل های محصولاتی مانند هایگلاس ها از سال های قبل نیز رنگ طلایی وجود داشته است. به دلیل خاص بودن این رنگ معمولا آخرین نرخ فروش آن ها از سایرین ارزان تر و مناسب تر است.

قیمت صفحه کابینت

البته آخرین نرخ اعلام شده برای این محصولات اختلاف خیلی زیادی با سایر نمونه ها ندارد. در نوع براق صفحه کابینت های طلایی به دلیل لایه هایگلاس اضافه شده این اختلاف در نرخ ممکن است بیشتر باشد. مشاهده قیمت صفحه کابینت در این وبسایت میسر است. انواع صفحه کابینت طلایی با طرح های مختلف در سمپل برند های مختلف وجود دارد. به غیر از صفحات تولید شده با ام دی اف نمونه های سنگی نیز دارای مدل های مختلفی از این رنگ در تولیدات خود می باشند. صفحه کابینت طلایی را می توان با انواع ام دی اف  های سفید و رنگ های روشن ترکیب کرده و استفاده کرد. در دیزاین بخش هایی که از این صفحات استفاده می شود باید به ترکیب رنگ و وجود اجزایی دیگری با این طرح بسیار توجه کنید. زیرا در این صورت طرح اجرا شده از زیبایی هر چه بیشتر برخوردار خواهد بود.

شرکت برین چوب اردبیل یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت با نرخ مناسب در ایران می باشد. تولیدات این کارخانه از نظر تنوع رنگ و طرح، درجه کیفی، مناسب بودن آخرین نرخ فروش و غیره در بالاترین رده قرار دارد. خرید و فروش مدل های مختلف این محصولات در مراکز عرضه مختلف در سراسر کشور صورت می گیرد. شما می توانید طرح ها و رنگ های مختلف این محصولات از طرح های چوب، ساده و نمونه های خاص ماممد طلایی را در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده کنید. برای اطلاع از آخرین نرخ فروش این محصولات نیز می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن