صفحه کابینت 5 سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی های گلاس

صفحه کابینت 5 سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی های گلاس و مات با قیمت روز وارد بازار شد. در این مدل جدید از محصولات، کیفیت و استحکام صفحه کابینت در نظر گرفته شده است.

صفحه کابینت ها دارای مدل و جنس مختلفی می باشد. انواع مختلف این محصولات با استفاده از متریالی مانند سنگ طبیعی، مصنوعی و چوب طبیعی و مصنوعی ساخته می شود و نمونه ای که در این نوشته مورد بحث است صفحه کابینت تولید شده با چوب مصنوعی ام دی اف می باشد. خود این نوع از چند نظر در گروه ها و دسته بندی مختلف قرار می گیرد. مات یا براق بودن این صفحات یکی از همین گزینه ها است. انواع صفات کابینت دارای چندین مدل مات و هایگلاس در انواع طرح ها می باشند. قیمت نوع های گلاس صفحات به دلیل وجود لایه بیشتر که بر روی آن وجود دارد معمولا بالا تر است. ابعاد این محصولات نیز گزینه دیگری است که از روی آن گروه بندی را انجام می دهند. سایز ۳ و ۵ سانتی ابعاد استاندارد تولید این محصولات در کشور هستند.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت ۵ سانتی در واقع بزرگترین ابعاد و ضخامت تولیدی استاندارد در کشور می باشد. البته به غیر از صفحات ۵ سانتی ابعادی تحت عنوان سفارشی نیز در کشور ساخته می شوند. این ابعاد ممکن است بزرگتر یا کوچکتر از اندازه استاندارد مانند ۳ و ۵ سانتی متر است. یک لب یا دو لب بودن این محصولات نیز گزینه دیگری است که در قیمت و گروه بندی محصولات تعیین کننده است. شما می توانید انواع مختلفی از این محصولات را با ابعاد کوچک یا بزرگ مانند ۵ سانتی در نوع های گلاس یا مات تهیه فرمایید. اختلاف نرخ فروش در انواع مختلف صفحه کابینت مات و های گلاس یا نوع ۳ یا ۵ سانتی ممکن است در بین برند ها و مارکهای مختلف موجود در بازار با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

از تولید کنندگان بزرگ و موفق ایرانی در زمینه ساخت انواع صفحه کابینت ام دی اف می توان به کارخانه برین چوب اردبیل اشاره کرد. این تولیدی معتبر انواع مختلفی از این محصولات را با روکش های گلاس و مات در ابعاد استاندارد ۳ و ۵ سانتی متری تولید و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند. هر کدام از طرح و مدل موجود در سمپل برین چوب دراندازه های ۵ سانتی و یا سایر سایز های سفارشی با انواع روکش های گلاس و مات قابل تولید می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره دفتر فروش رسمی محصولات و صفحه کابینت این برند تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن