صفحه کابینت

شرکت صفحه کابینت افراش

شرکت صفحه کابینت افراش

شرکت افراش از سال ۱۳۷۷ به عنوان یک شرکت بازرگانی شروع به فعالیت کرد و اکنون تولید کننده و وارد کننده محصولات متنوع چوبی با ۱۳۰ نفر پرسنل، ۳ کارخانه، ۵ خط تولید، ۳ فروشگاه و ۲ دفتر است. شرکت افراش جزو اولین مراکز تولیدی کشور است. این شرکت با تولید صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتی متری در بازار فعالیت دارد.

  • ضخامت های تولیدات افراش
  • صفحه کابینت به ضخامت ۳۲ میل
  • صفحه کابینت به ضخامت ۴۸ میل
  • صفحه کابینت به ضخامت ۶۴ میل

صفحه کابینت شرکت افراش تماما از ام دی اف درجه یک مالزییا ام دی اف درجه یک تایلندی تولید می گردد. صفحه کابینت دو لب گرد جهت استفاده در کابینت و مکان هابی که از دو سو آزاد باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. این صفحه کابینت به طول ۴۱۰ سانتی متر و عرض های متنوع از ۳۵ الی ۹۰ سانتی متر و ضخامت ۲,۳ میل قابل سفارش و تولید است. روکش کلی صفحه کابینت شرکت افراش متعلق به شرکت گنتاش ترکیه بود و ام دی اف مصرفی نیز از واناچای تهیه می شود.

صفحه کابینت های یک لب گرد جهت استفاده در کابینت ها و مکان هابی که از یک سو به دیوار ختم می شود، به کار برده می شود. این صفحات نیز با طول و عرض و ضخامت استاندارد تولید می شوند. کاربرد صفحه کابینت شرکت افراش جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی هستند که صفحه کابینت یک لب به عنوان تاپس، دو لب گرد به عنوان اپن، صفحه کابینت با عرض های بالا برای سیستم مدرن آشپزخانه به عنوان جزیره و یا میز های کنفرانس استفاده می شوند.

شرکت صفحه کابینت افراش همچنین تولید کننده انواع ام دی اف و نئوپان ملامینه سفید و رنگی در طرح های صابونی، برجسته‌ و برفی است. همچنین تولید کننده کاغذ رزین آغشته به ملامین در طرح های مختلف و متنوع است.

قدیمی ترین تولیدی صفحه در ایران

کارخانه افراش یکی از قدیمی ترین تولید صفحه، و ساخت این محصول در ایران است. معروف و شناخته بودن کارخانه افراش قبل از تولید صفحه در ایران نیز بوده است. در حقیقت تولیدی افراش از قدیمی ترین تولید کننده ها در زمینه تولید انواع پانل های چوبی فعالیت داشته است. همچنین فعالیت شرکت این تولیدی با نام تجاری افراش در زمینه بازرگانی و واردات محصولات به ایران بوده است.

در حال حاضر چندین کارخانه تولیدی و خطوط تولیدی صفحه کابینت در ایران با جنس های متنوع، فعالیت دارند. کیفیت بالای صفحه تولیدی کارخانه افراش باعث شده تا خرید و فروش این محصول علاوه بر بازار های داخلی در بازار های کشور های همسایه نیز صورت پذیرد. نمایندگی فروش قدیمی ترین تولیدی صفحه در ایران یعنی شرکت افراش در بیشتر شهرهای کشور در زمینه عرضه این محصولات با قیمت نمایندگی فعالیت دارند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن