صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح مرمر زیبا

صفحه کابینت مرمر

صفحه کابینت طرح مرمر زیبا از نمونه صفحه کورین آشپزخانه است. سنگ کورین جنس خاص و جدید برای جایگزینی صفحه ام دی اف کابینت است.

به جرات می توان گفت صفحه کابینت آشپزخانه از نوع کلاسیک مدل در بین صفحه کابینت های موجود در بازار است. از بین تمام مدل های کلاسیک، صفحه کابینت طرح مرمر بهترین و زیباترین گزینه برای تمامی آشپزخانه ها خواهد بود. صفحه کابینت طرح مرمر با رنگ سفید در هر آشپزخانه ای که قرار بگیرد زیبا و خواستنی جلوه خواهد کرد. صفحه کابینت طرح مرمر به راحتی با تمام رنگ ها هماهنگ می شود.

مزایای صفحه مرمر

مزایای صفحه کابینت طرح مرمر بسیار زیاد بوده و فقط در زیبایی آن خلاصه نمی شود. صفحه کابینت طرح مرمر به راحتی نمی شکند و خش بر نمی‌ دارد. همچنین در برابر حرارت و گرمای بالا نیز بسیار مقاوم است. اگر چه مانند سایر طرح ها شاید دوام نداشته باشد اما همچنان در زمره صفحه کابینت های مقاوم و مستحکم قرار دارد. بنابراین صفحه کابینت طرح مرمر به راحتی تا ده ها سال عمر می کند و زیبایی خود را حفظ می کند. از آنجایی که صفحه طرح مرمر انعطاف پذیری بیشتری دارد و لبه آن خمیده شده و گوشه تیزی نخواهد داشت.

برای افزایش مقاومت صفحه کابینت طرح مرمر زیبا از لایه و مواد محافظ استفاده می شود. درست مثل سایر  صفحات کابینت، از دو نوع ماده روکش برای صفحه طرح مرمر استفاده می شود. یک نوع فقط سطحی است و دیگری نفوذی. هر دو نوع باید به مرور زمان ترمیم شود تا سطح صفحه کابینت طرح مرمر صاف و دست نخورده باقی بماند. لایه سطحی برای محافظت از این صفحه کابینت در برابر مواد اسیدی بسیار خوب جواب می دهد. اما مدل های نفوذی به درون صفحه کابینت نفوذ کرده و از آن در برابر لک کاملا محافظت می کند.

مدل گرانیت صفحه کورین

سنگ مصنوعی کورین یک ماده فرآوری شده است که یکی از پرطرفدارترین انواع صفحه کابینت آشپزخانه به حساب می آید. در واقع صفحه کورین ترکیبی از ذرات رزین و اکریلیک است که به شکل ورق یا دیگر اشکال، فشرده شده است. تقریباً ۵۰ سال از تولید صفحه کورین می گذرد اما استفاده از آن در صنعت طراحی داخلی و تولید صفحه کابینت آشپزخانه به سال های اخیر باز می گردد.

از مزایای صفحه کورین می توان به رنگ ها و الگو های مختلف، نداشتن خلل و فرج های سطحی، مقاومت در برابر تغییر رنگ، تعمیر در بعضی موارد آسیب دیدگی، سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد.

از انواع صفحه کورین می توان در مورد مدل گرانیت مختصر اطلاعاتی داد. مدل گرانیت صفحه کورین از صفحه کابینت هابی است که در صنعت کابینت سازی سابقه زیادی دارد و استفاده از آن برای آشپز خانه های لوکس توصیه می شود. مزایای مدل گرانیت صفحه کورین عبارتند از: مقاومت زیاد در برابر حرارت و گرما، تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ و طرح گرانیت، بسیار قوی و با دوام، بعد از گذشت زمان با استفاده از مواد براق کننده مثل روز اول نو و تازه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن