صفحه کابینت

صفحه چوب روی کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت آشپزخانه

صفحه چوب روی کابینت آشپزخانه با متراژ و ضخامت سفارشی تولید می شود. قیمت فروش عمده و خرده نیز متناسب با سفارش شما تعیین می شود.

استفاده از محصولات تولید شده با چوب در بخش های مختلف منازل از سال های بسیار قبل مورد توجه بوده است. این متریال در حال حاضر نیز در بخش های مختلف مانند آشپزخانه ها به کار برده می شوند. چب های طبیعی و مصنوعی در واقع اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده آشپزخانه ها می باشند. ام دی اف ها از پرمصرف ترین تایل های مصنوعی هستند که در ساخت بخش های مختلف به کار می روند. انواع صفحه روی کابینت ها نیز با استفاده از ام دی اف ها ساخته شده و به کار می روند. قیمت این نوع از محصولات نسبت به چوب های طبیعی بسیار مناسب تر و ارزان تر می باشد. روکش های بسیار مقاوم به کار رفته نیز باعث شده است تا مقاومت این صفحه کابینت ها نسبت به جنس طبیعی و اصلی بالاتر باشد.

قیمت چوب روی کابینت آشپزخانه

همانطور که گفته شد استفاده از انواع ام دی اف ها و تایل هایی با این جنس ها جایگزین به کارگیری چوب های طبعی برای روی کابینت آشپزخانه ها شده است. قیمت صفحات MDF نسبت به سایر متریال بسیار ارزان تر و مناسب تر می باشد. کیفیت مناسب و نرخ فروش بسیار به صرفه از اصلی ترین دلایل بالا بودن میزان خرید و فروش این محصولات در بازار می باشد. نرخ این صفحات روی کابینت بر اساس ابعاد، رنگ و طرح، مغز و روکش استفاده شده و چندین گزینه دیگر ممکن است متفاوت باشد.  برند های مختلف نیز ممکن است نرخ های متعددی را برای محصولات خود اعلام کنند. به همین دلیل اعلام قیمت فروش دقیق برای انواع متفاوت صفحه کابینت ها ممکن نیست. با این حال شما می توانید نرخ فروش میانگین انواع مختلف این محصولات را در بخش لیست قیمت محصولات این سایت مشاهده کنید. این بخش با افزایش یا کاهش نرخ فروش در بازار به روز رسانی می شود.

خرید صفحه ام دی اف روی کابینت

خرید انواع صفحه روی کابینت آشپزخانه تولید شده از ام دی اف های ایرانی و خارجی از طریق تماس با شماره های اعلام شده در سایت امکان پذیر می باشد. این شرکت مرکز پخش اصلی و رسمی صفحه روی کابینت آشپزخانه تولید شده توسط بهترین کارخانه ها عرضه می شود. خرید از این مرکز به دلیل تایمن مستقیم از کارخانه با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن