صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت برای جزیره

جدیدترین صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت برای جزیره آشپزخانه کدام می تواند باشد؟ مدلهای جدید و به روز از انواع صفحه کابینت با کیفیت و مناسب قیمت آماده فروش است.

جدیدترین طرح ها و مدل های صفحه کابینت برای استفاده در بخش های مختلف آشپزخانه توسط کارخانه های متعدد عرضه می شوند. هر کدام از این صفحات را می توان با انواع سبک ها و طرح های ام دی اف ترکیب کرده و به کار برد. جزیره ها جزو بخش هایی هستند که به تازگی به طراحی آشپزخانه ها افزوده شده است. جزیره جایگزین اوپن در طرح های قدیمی تر می باشد. با حذف بخش اوپن این بخش به کابینت ها افزوده شد. میز کاز و قفسه بندی این بخش بنا یه سلیقه تفکیک و طراحی می شود. صفحاه کابینت به کار رفته برای این بخش نیز باید از جدیدترین و زیباترین طرح های موجود در بازار انتخاب شود. برای انتخاب این صفحات باید به چند نکته بسیار مهم و اساسی دقت کرد.

نکات مهم در انتخاب صفحه کابینت

نکته اول اینکه بین طرح، مدل، رنگ و سبک کلی آشپزخانه، ام دی اف و صفحه کابینت باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد. دوم اینکه طرح و رنگ مورد نظر را باید از جدیدترین و زیباترین مدل های برند انتخابی برگزید. نکته دیگر نیز این است که صفحه کابینت مورد استفاده برای جزیره باید از نوع دو لب باشد. زیرا هر دو طرف جزیره آزاد بوده و لبه گرد باید در هر دو طرف باشد. جزیره را معمولا با طرح های جدیدی مانند ممبران تولید می کنند. این طرح ها با مدل های شنی و یا تولیداتی مانند صفحات طرح کورین جلوه و زیبایی بیشتری خواهد داشت. پس بهتر است قبل از سفارش خرید قطعی جدیدترین کاتالوگ و سمپل های رنگی چندین برند مختلف را مشاهده کرده و از انتخاب خود کاملا اطمینان کسب کنید.

جدیدترین سمپل صفحه کابینت را می توانید در بخش گالری رنگ بندی مشاهده نمایید. طرح های موجود در این بخش همگی قابل سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف ۳ و ۵ سانتی متری در عرض های مختلف هستند. برای خرید یا سفارش جدیدترین محصولات این برند می توانید با شرکت برین چوب تماس بگیرید. این مرکز نمایندگی پخش صفحه کابینت های کارخانه برین چوب اردبیل می باشد. تولیدی برین چوب در زمینه ساخت انواع صفحات ام دی اف فعالیت دارد. محصولات این برند با استفاده از مغز خام بسیار بال کیفیت و روکش های اچ پی ال مرغوب تولید می شوند. مشاوران فروش شرکت برین چوب سفارشات خرید شما را ثبت خواهند کرد. سفارشات پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تایمن و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن