صفحه کابینت

سمپل رنگ بندی صفحه کابینت جدید

سمپل رنگ صفحه کابینت

سمپل رنگ بندی صفحه کابینت جدید توزیع شد. در این دسته رنگ که به همت مجموعه برین چوب تولید شده است، تمامی رنگبندی صفحه کابینت وجود دارد.

هماهنگی مدل و طرح بخشهای مختلف دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در بین بخشهای مختلف، کابینت ها در آشپزخانه تم اصلی و کلی این فضا را تشکیل می دهند. بنابر این لزوم وجود هماهنگی در طرح و مدل بخش های تشکیل دهنده این قسمت از اهمیت دو چندان برخوردار است. صفحه و ام دی اف های استفاده شده برای کابینت مهمترین بخش و تعیین کننده های رنگ کلی محیط می باشند. این دو متریال اصلی معمولا توسط کارخانه های جداگانه ای تولید می شوند. اما بیشتر تولیدی های صفحه سعی در ساخت و عرضه طرحهای هماهنگ با رنگ بندی ام دی اف های جدید دارند. به طور کلی می توان گفت که یکی از نکات مهم در باره یک سمپل برند تولید کننده متنوع و جدید بودن رنگ بندی آن می باشد.

برند های مختلف تولید کننده با علم به این مسئله و برای جدید و به روز بودن سمپل تولیدات خود همواره سعی در اضافه کردن رنگ بندی های جدید و زیبا به کاتالوگ های خود هستند. در حال حاضر انواع سمپل صفحه کابینت با طرح های مختلف از برند های متفاوت را می توان برای خرید انتخاب کرد. طرح های ساده، طرح های چوب، مدل های شنی، طرح سنگ و غیره در سمپل های رنگ بندی جدید صفحه کابینت های ایرانی مشاهده می شود. شما می توانید برای خرید و ثبت سفارشات خود از انواع سمپل های اینترنتی موجود استفاده کنید. کاتالوگ دستی که فروشندگان در اختیار مشتریان قرار می دهند نیز معمولا شامل جدید ترین طرح ها می باشد.

مرکز خرید مستقیم

شما می توانید از بخش گالری رنگ بندی، طرح های صفحه کابینت برند برین چوب را در قالب یک سمپل اینترنتی کامل مشاهده کنید. محصولات این برند علاوه بر دارا بودن تنوع در طرح و مدل از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. در تولید صفحه کابینت های کارخانه برین چوب از روکش هایی با تنوع طرح، زیبایی و کیفیت بالا استفاده شده است. محصولات و طرح های موجود در این سمپل رنگ بندی، از نظر مقاومت در برابر ضربه، خط و خش و حرارت در بالاترین رده بندی قرار دارند. قیمت این محصولات نیز در مقایسه با کیفیت بالای آنها بسیار مناسب می باشد.

ارتباط با ما

برای اطلاع از قیمت های به روز و خرید صفحه کابینت ام دی اف می توانید با شماره تماس های دفتر فروش مرکزی کارخانه در تماس باشید. سفارشات شما در اسرع وقت و به قیمت کارخانه در اسرع وقت تامین و به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن