صفحه کابینت

صفحه کابینت یلدیز تاپس

صفحه کابینت یلدیز تاپس

صفحه کابینت یا صفحه تاپس در واقع همان اپن هایی است که در چند دهه گذشته، با استفاده از سنگ و چوب تولید می شدند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سنگ و چوب به عنوان مواد اولیه ژ جای خود را به انواع فرآورده های چوبی و مصنوعی داده اند که از جمله این محصول می توان به ام دی اف، طرح سنگ و طرح چوب اشاره کرد.

صفحه کابینت یلدیز تاپس، تولید و ساخت کشور ترکیه که به صورت عمده واردات آن صورت می گیرد و جهت فروش به بازار عرضه می شود. رویه سطح صفحه کابینت یلدیز تاپس اچ پی ال ترک، سطح زیر کاغذ ضد آب، دارای ضخامت ۳۰ میل و ۳۲ میل است که از ام دی اف یک تکه تولید می شود. ضمناً صفحه کابینت یلدیز تاپس دارای گارانتی و ضمانت قطعی کیفیت صفحه کابینت است.

ویژگی کلی صفحه کابینت یلدیز تاپس، بدین ترتیب است که این محصول تماماً از ام دی اف درجه یک تایلندی یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید می شود. صفحه کابینت دو لب جهت استفاده در کابینت و مکان هابی که دو سر آن آزاد باشند. صفحه کابینت یلدیز تاپس در ابعاد مختلف تولید می شود که این صفحات در طول ۴۱۰ سانتی متر و ۳۶۰ سانتی متر و با عرض های متنوع از ۶۰ سانتی تا الی ۹۰ سانتی در ضخامت ۳۲، ۴۸ و ۶۴ میل قابل سفارش و تولید است.

روکش کلیه صفحه کابینت تولید شده ذکر شده در مجموعه درسا چوب، متعلق به شرکت صفحه کابینت یلدیز تاپس است. صفحه کابینت یلدیز یک لب جهت استفاده در کابینت و مکان هابی که از یک سو به دیوار ختم می شوند، قابل استفاده است. روکش کلیه صفحه کابینت که از یلدیز تاپس است و دارای گارانتی کیفیت محصول است.

قیمت فروش انواع صفحه خارجی

نمایندگی های پخش و فروش انواع صفحه کابینت خارجی در داخل کشور که اقدام به فروش و پخش صفحه خارجی می کنند که عرضه انواع صفحه خارجی در مراکز رسمی پخش و فروش صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش انواع صفحات کابینت خارحی با کیفیت در ایران، آسانترین راه در نگاه اول مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، صفحه کابینت خارجی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. همچنین می توانید جهت صرفه جویی در هزینه و زمان با استفاده از پایگاه های اینترنتی موجود، صفحه کابینت مورد نیاز خود را سفارش دهید و به صورت آنلاین خرید انجام دهید.

وجود مرکز فروش اصلی صفحات خارجی در هر بازاری برای هر محصولی یک اقدام بزرگی است، زیرا علاوه بر این که زمینه فروش راحت محصولات خارحی را برای تولید کنندگانی این محصول را در کشور تولید می کنند و فقط مواد اولیه آن خارجی است را فراهم می کنند، بلکه امکانی برای مشتریان و خریداران نیز فراهم می شود در این مرکز فروش اصلی صفحه خارجی محصولات تولید توسط برندهای معتبر و مختلف ایران و جهان را از نزدیک ببینند و قیمت و کیفیت را از نزدیک مشاهده نمایند و در نهایت محصول مورد پسند خود را خریداری کنند.

  • صفحه کابینت یلدیز تاپس:
  • صفحه کابینت ترک:
  • صفحه کابینت ایرانی:

در صورتی که قصد تهیه انواع صفحه کابینت خارجی را دارد حتما با شماره های دفتر فروش محصولات مجموعه های فروش که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن