صفحه کابینت براق

صفحه کابینت اسپارک مشکی براق

صفحه کابینت اسپارک براق

صفحه کابینت اسپارک مشکی براق و مات با طرح شب نما آماده فروش است. برای خرید انواع صفحه کابینت اسپارک و استارون ایرانی و خارجی اقدام کنید.

صفحه کابینت ها دارای انواع طرح های مختلف و متعدد می باشند. برخی از این طرح ها با وجود اینکه مدل هایی از آن ها از چند سال در سمپل ها وجود دارد همچنان پر فروش و پر استفاده هستند. این محصولات به دلیل ترکیب رنگی مناسب، قابلیت استفاده با انواع طذح ها و زیبایی بسیار زیادی که دارند جزو نمونه های محبوب سمپل برند های مختلف است. صفحه کابینت اسپارک مشکی براق یکی از نمونه هایی است که می توان برای این نوع از طرح ها مثال زد. این طرح از صفحات نمونه های مشابهی در مدل های سنگی و شنی دارند. اما به دلیل اینکه دارای طرح بسیار زیبایی است قدیمی نشده و یا اصطلاحا از مد نمی افتد. به دلیل ترکیب رنگ خنثی صفحات اسپارک مشکی براق می توان آن را با انواع مدل ها، سبک ها و رنگ ها به کار برد.

انواع صفحه اسپارک

برای مثال می توان صفحه اسپارک کابینت مشکی براق را در سبک های مدرن، کلاسیک، ساده و غیره استفاده کرد. همچنین مدل های ساده و طرح دار با رنگ های مختلف نیز موارد استفاده این محصولات می باشند. طرح اسپارک از ترکیب پس زمینه مشکی و طرح های ریز در طیف خاکستری و سفید می باشد. این صغحه کابینت ها در انواع مات و براق تولید می شود که نوع براق آن معمولا فروش بیشتری دارند. نوع هایگلاس این محصول به خاطر رنگ خاص آن از جلوه بیشتری برخوردار است. البته نوع مات نیز دارای روکش مقاوم تر در برابر خط و خش تولید می شود و می توان با ام دی اف های مناسب به بهترین شکل ترکیب کرد. صفحه کابینت اسپارک توسط چندین برند مختلف درابعاد و اندازه های مختلف در کشور تولید می شوند. این طرح در دو نوع مشکی و سفید به تولید می رسد.

یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت ها با بالاترین درجه کیفی و جدیدترین رنگ های کارخانه بزرگ برین چوب است. انواع طرح صفحه کابینت های تولید شده توسط این برند را مانند مدل اسپارک مشکی و سفید را می توانید در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده کنید. محصولات موجود در این بخش در انواع مدل های مات و براق و ابعاد مختلف قابل سفارش و خریداری می باشند. برای خرید محصولات برند برین چوب می توانید با دفتر پخش مرکزی این کارخانه تماس بگیرید. شماره های تماس و سایر پل های ارتباطی با این مرکز در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن