صفحه کابینت

صفحه کابینت لایت و آنتیک قهوه

صفحه کابینت آنتیک

صفحه کابینت لایت و آنتیک قهوه از مدلهای نوستالژی این محصول است. برای ثبت سفارش انواع مدل از صفحه کابینت ام دی اف ایرانی وارد سایت شوید.

صفحه کابینت ها به عنوان بخش تکمیل کننده بخش های چوبی آشپزخانه شناخته می شوند. این محصولات دارای انواع رنگ ها و طرح های مختلف می باشند. وجود مدل ها و تنوع رنگی در بین سمپل های این محصولات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا این محصولات باید در نوعی کاملا هماهنگ و متناسب با رنگ ام دی اف به رفته به کار گرفته شوند. تطابق مدل های مختلف و رنگ های متعدد این محصولات با رنگ های ام دی اف در یک برند باعث پر فروش تر شدن محصولات آن خواهد شد. صفحه کابینت لایت و انتیک قهوه از قدیمی ترین و در عین حال شیک ترین رنگ هایی هستند که در بین محصولات برند های مختلف دیده می شوند. صفحات لایت و آنتیک قهوه در یک طرح مشترک با دو رنگ متفاوت ساخته شده اند.

صفحه کابینت رنگی

طیف رنگی این محصولات نیز تا حدودی شبیه یک دیگر است. نوع لایت این طرح همانطور که از نام آن مشخص است از نوع آنتیک قهوه روشن تر است. صفحه کابینت آنتیک لایت و قهوه جزو مدل های چوبی و بسیار پر طرفدار این صفحات در ایران است. تولیدی های بسیار زیادی انواع مختلف از این محصولات را ساخته و به بازار عرضه می کنند. این رنگ ها را می توان با ام دی اف هایی با طرح مشابه استفاده کرد. به کار بردن صفحه کابینت لایت با ورق قهوه طرح آنتیک و بلعکس نیز به دلیل هارمونی زیبایی که ایجاد می کند بسیار رواج دارد. مدل های مات و براق در ابعاد مختلف و ضخامت های ۳ و ۵ و بیشتر توسط تولیدی های ایرانی مختلفی ساخته شده و به بازار عرضه می گردد.

برین چوب شرکت تولید کننده صفحه کابینت ایرانی در انواع رنگ ها و طرح های مختلف می باشد. مدل های آنتیک قهوه و لایت نیز جزو تولیدات پر فروش این برند می باشد. کاتالوگ رنگ بندی این محصولات را می توانید در بخش گالری رنگ بندی همین سایت مشاهده کنید. برای خرید صفحه کابینت های این برند می توانید با دفتر فروش رسمی و مرکزی کارخانه تماس بگیرید. پل های ارتباطی با این مرکز در همین سایت اعلام شده است. لیست های قیمت و شرایط فروش را می توانید از طریق مشاوران فروش این بخش دریافت کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن