صفحه کابینت

سنگ مصنوعی صفحه کابینت چیست؟

سنگ صفحه کابینت

سنگ مصنوعی صفحه کابینت چیست؟ صفحه کابینت از جنس کورین و ضد خش و حتی نسوز را به اصطلاح سنگ مصنوعی می گویند که در این مرکز فروخته می شود.

صفحه کابینت ها در ایران دارای انواع مختلف و متفواتی می باشند. جنس های مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارند. هر کدام از این نمونه ها با توجه به جنس تشکیل دهنده، ابعاد، برند و گزینه های دیگر با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. پر فروش ترین نوع به کار رفته در بازار چیست؟ در حال حاضر صفحات چوبی مانند ام دی اف میزان فروش خوبی را دارند. اما در میان صفحات تولید شده از سنگ های مصنوعی این آمار تفاوت دارد. مورد بحث ما نیز در این بخش همین صفحات پر کاربرد می باشد. سنگ های مصنوعی صفحه کابینت چیست؟ برای پاسخ کامل به این سوال نیاز به صرف وقت کافی داریم. سنگ مصنوعی در حقیقت نوع خاصی از صفحه کابینت کورین هستند که از جنس بسیار خاص و و یژه تشکیل شده است.

تفاوت سنگ کورین و ام دی اف صفحه کابینت

تفاوت این محصولات با سایر مدل ها در چیست؟ تفاوت صفحه کابینت ها با مدل های چوبی کاملا مشخص است. جنس تشکیل دهنده، ابعاد، طرح و قیمت های این دو گروه کاملا با یکدیگر تفاوت دارد. تفاوت صفحه کابینت هایی از سنگ مصنوعی و طبیعی در چیست؟ این محصولات هر کدام از دو جنس متفاوت ساخته شده است. سنگ مصنوعی همانطور که از نام آن مشخص است در طی فرآیند هایی در کارخانه تولید کننده ساخته شده است. فرآیند رنگ پذیری، تولید و غیره این محصولات همگی در کارخانه های تولید کننده صورت می گیرد. تولید سنگ های طبیعی چگونه است؟ فرآیند ساخت این نوع از صفحات به صورت کامل در زیر زمین و به صورت طبیعی صورت می گیرد. بیشتر طرح های ساخته شده صفحات مصنوعی بر گرفته از نوع طبیعی این سنگ ها می باشد.

قیمت فروش این دونوع از محصولات کاملا با یکدیگر متفاوت است. معروف ترین صفحه کابینت های سنگ مصنوعی در کشور نوع کورین می باشد. البته جنس کوارتز این محصولات نیز در سال ها اخیر در بازار معاملات کشور خرید و فروش می شوند. همین دو مدل یعنی صفحه کابینت های کورین و کوارتز بالاترین قیمت های فروش را نسبت به سایر نمونه ها دارند. ابعاد و اندازه های ارائه شده توسط کارخانه های این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. برای خرید انواع مختلف صفحات تاپس و میز کار از جنس های مختلف می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره قیمت ها و غیره در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن