صفحه کابینت کورین

گالری عکس صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کورین

گالری عکس صفحه کابینت کورین در معرض عموم قرار گرفت. در این بخش عکس طرح و رنگ صفحه کابینت های MDF و کورین یا سنگ مصنوعی قرار داده شده است.

صفحه کابینت های کورین از جدید ترین تولیداتی هستند که در بازار معاملات کشور به فروش می رسند. این محصولات در حقیقت نوعی از صفحات تولید شده با سنگ مصنوعی می باشند. البته به غیر از این مدل نمونه های دیگری نیز با استفاده از انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی تولید می شوند. اما صفحات کورین بیشترین میزان استفاده در کشور را نسبت به سایر سنگ های مصنوعی دارند. این محصولات از زیباترین نمونه های تولید شده است که به عنوان صفحات تاپس و رویه های میزکار استفاده می شود. عکس های مختلفی از طرح های متفاوت این صفحه کابینت ها را می توانید در گالری های رنگ بندی مختلف مشاهده کنید. با مشاهده این عکس ها و گالری ها متوجه خواهید شد که سنگ های کورین یکی از زیباترین نمونه های موجود می باشند.

چرا صفحه کابینت کورین افزایش قیمت دارد؟

قیمت بالای این محصولات اصلی ترین نکته منفی درباره این محصولات است. به خصوص با ایجاد نوسانات در بازار ارز و کمتر شدن واردات از کشور های خارجی نرخ فروش این محصولات افزایش بیشتری پیدا کرد. زیرا بیشتر میزان استفاده از این صفحه کابینت ها در کشور از برند های وارداتی تولید کننده سنگ کورین هستند. گالری عکس هایی که از این محصولات در اینترنت وجود دارد نیز بیشتر از نمونه های خارجی مانند صفحه کورین های برند ال جی و سامسونگ می باشند. به همین دلیل است که نرخ فروش این محصولات در چند ماهه اخیر با افزایش و نوسان قیمت زیادی مواجه بوده است. البته برخی از کارخانه های ایرانی انواع مختلف از صفحه کابینت هایی از جنس کورین را تولید می کنند. گفتنی است که نرخ فروش این محصولات نسبت به نمونه های خارجی بسیار ارزان تر است. اما به طور کلی این صفحات نیز با قیمت بالاتر از نمونه های چوبی به فروش می رسند.

برای خرید انواع صفحه کابینت های ایرانی و خارجی با برند های مختلف می توانید با شماره های بخش فروش شرکت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را ذرباره قیمت فروش محصولات و صفحه کابینت های چوبی، ترمو وود، پلی وود، گرانیت، کوارتز، کورین و غیره را در اختیار شما قرار خواهند. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تامین و به نقاط مختلف ایران در اسرع وقت ارسال خواهد شد. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ از طریق تماس تلفنی و به صورت ۲۴ ساعته از طریق امکان چت آنلاین برای دریافت مشاوره خرید اقدام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن