صفحه کابینت

صفحه روی کابینت ممبران چند است؟

صفحه کابینت ممبران

صفحه روی کابینت ممبران چند است؟ قیمت روز انواع صفحه تاپس کورین را در اینجا مشاهده کنید. امکان خرید مستقیم نیز فراهم شده است.

کابینت ممبران چیست؟

کابینت های ممبران یکی از جدیدترین مدل هایی است که برای دیزاین آشپزخانه وجود دارد. این نوع از کابینت ها در حقیقت نوع جدید سبک کلاسیک این بخش هستند که با استفاده از چوب های طبیعی تولید می شدند. ساخت این بخش با ام دی اف های خام به جای چوب های طبیعی باعث شد تا هزینه تولید آن ها بسیار ارزان تر از قبل باشد. با این وجود همچنان نرخ ساخت آن ها از چندین مدل دیگر که وجود دارد بسیار بالاتر و گران تر می باشد. از چند نوع صفحه با جنس های مختلف نیز برای تولید این نوع از کابینت ها استفاده می کنند. اما معمولا نوع خام ام دی اف را با روش روکش زنی در دستگاه های وکیوم مخصوص برای این کار آماده می کنند.

صفحه های مخصوص کابینت ممبران

صفحه های مخصوصی برای استفاده در روی این نوع از کابینت ها وجود ندارد. در حقیقت می توان از انواع صفحه های موجود در بازار می توان برای روی تولیدات ممبران استفاده کرد. نوع ام دی اف، پلی وود، ترموود و صفحات جنس کورین چند نوع مختلف از صفحاتی هستند که می توان برای این منظور استفاده کرد.چند طرح متفاوت در بین روکش های استفاده شده برای کابینت های ممبران وجود دارد. شما می توانید انواع مختلفی از صفحه های مخصوص روی کابینت را از بین سمپل برند های ایرانی و خارجی را این روکش ها هماهنگ کرده و استفاده کنید.نوع کورین نمونه های مخصوص روی تولیدات ممبران در حال حاضر واردات کمی از کشور های خارجی دارند. نمونه های ایرانی این محصولات نیز کیفیت پایین تری نسبت به نمونه های داخلی دارند.

قیمت صفحه کورین

  • صفحه کورین مارک T.S.I جدید: ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کورین مارک سوپر استون: ۲٫۱۹۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کورین سامسونگ: ۳٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کورین ال جی: ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

صفحه کابینت های ایرانی که می توان برای کابینت های ممبران استفاده کنید بیشتر از نوع ام دی اف است. جهت خرید صفحه کابینت های مخصوص روی کابینت ممبران می توانید با بازار ایران تماس بگیرید. این مرکز انواع مختلفی از صفحات تولید کارخانه های داخلی و خارجی را تولید و به عرضه می رساند. قیمت فروش صفحات در این مرکز به دلیل تهیه مستقیم محصولات از کارخانه تولید کننده بسیار مناسب است. شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره تماس های اعلام شده در این سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در باره قیمت فروش محصولات به صورت عمده و خرده در اخیتار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن