صفحه کابینت

صفحه کابینت پلی وود خارجی

صفحه کابینت خارجی

صفحه کابینت پلی وود خارجی به عنوان یکی از نمونه های ضد آب بازار است. این صفحات تولید شده از اجناس مخصوص برای بسترهای رطوبت دار است.

صفحه کابینت هایی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع بسیار مختلفی می باشند. این محصولات با انواع متریال مختلف ساخته می شوند. هر کدام از این محصولات بر اساس جنس متریال تشکیل دهنده دارای ویژگی و قیمت فروش متفاوت هستند. انواع صفحاتی از جنس ام دی اف با روکش های اچ پی ال، صفحه تاپس کورین، ترمو وود و پلی وود از انواع مختلف این محصولات می باشند. نوع پلی وود یکی از جدیدترین نمونه های اضافه شده به محصولات ساخت ایرانی می باشد. پلی وود ها جنس خاصی اند که از ترکیب پلاستیک و چوب می باشند. این صفحه کابینت ها به دلیل داشتن ویژگی بسیار مثبت برای استفاده در فضاهایی مانند آشپزخانه که در معرض تماس حرارت و رطوبت است، بسیار مناسب است. البته پلی وود دارای انواع بسیار متفاوتی هستند که هر کدام برای استفاده در بخش مخصوصی به کار می رود.

انواع صفحات پلی وود

همانطور که ذکر شد پلی وود ها دارای انواع مختلفی هستند. با تغییر دادن میزان ترکیب چوب و پلاستیک به کار رفته در این محصولات می توان آن را برای استفاده در بخش های مختلف تغییر داد. تا چند سال قبل این محصولات توسط تولیدی های خارجی ساخته می شدند. اما در حال حاضر چندین مرکز مختلف ایرانی نیز علاوه بر کارخانه های خارجی مدل های مختلفی از این محصولات را به تولید می رسانند. قیمت نمونه های خارجی در حال حاضر در بازار بسیار بالا می باشد. درجه کیفی محصولات ساخت کارخانه ایرانی نیز رو به رشد می باشد. وجود این دو مورد باعث شده است تا میزان استفاده از نمونه های خارجی کمتر از قبل باشد. البته این محصولات همچنان در چندین مرکز فروش مختلف در فروشگاه ها و نمایندگی های عرضه برند های وارداتی به فروش می رساند.

خرید انواع صفحه ایرانی و وارداتی

برای تهیه انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید با شماره تماس های اعلام شده در این سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما مشتریان گرامی در خصوص قیمت فروش صفحه کابینت و نحوه ثبت سفارش خرید از این مرکز هستند. علاوه بر امکان تماس تلفنی شما می توانید از طریق چت آنلاین سایت به صورت ۲۴ ساعته سوالات خود را مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن