صفحه کابینت

صفحه کابینت تاپس قیمت جدید ۹۸

صفحه کابینت جدید 98

صفحه کابینت تاپس قیمت جدید ۹۸ در اینجا آماده بارگیری است. بهترین مدل های ام دی اف و کورین با شروع قیمت از ۳۶۵٫۰۰۰ تومان به بالا است.

صفحه تاپس چیست؟

صفحات تاپس به طور کلی به تمامی صفحاتی گفته میشود که می توان آن ها را به عنوان میز کار در پیشخوان ها، بخش اوپن یا جزیره کابینت آشپزخانه ها و یا میزهای غذاخوری به کار برد. متریالی که صفحه تاپس ایرانی با آن تولید می شود باید دارای چند ویژگی بسیار مهم باشد تا برای استفاده در محیط هایی مانند آشپزخانه مفید باشد. تغییر رنگ و یا امکان نفوذ این مواد شیمیایی باعث می شود تا صفحات به عنوان میزکار آشپزخانه مناسب نباشند. ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر حرارت نیز از ویژگی های مهم و ضروری صفحات مناسب است. قیمت آن ها نیز باید مناسب باشد. مدل های جدید و متفاوتی از این محصولات به بازار معاملات افزوده می شود. کارخانه های مختلفی در کشور انواع متفاوت و جدیدی را با ویژگی های مثبت و منفی به تولید رسانده و در بازار پخش می کنند.

صفحه کابینت تاپس در ایران

صفحه کابینت هایی از جنس ام دی اف، کوارتز، کورین، ترمو وود، پلی وود، چوب و سنگ های طبیعی و غیره در ایران وجود دارد. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی ها و مشخصات فنی و قیمت های متفاوتی می باشند. بهترین و پر استفاده ترین صفحات تاپس در کشور از میان تمامی مدل ها نوع ام دی اف می باشد. این محصولات تمامی ویژگی های نام برده شده را که باعث می شود یک جنس مناسب استفاده در محیط هایی مانند آشپزحانه را داشته باشد را دارا می باشد. رنگ ها و طرح های جدید، قیمت فروش بسیار مناسب و نصب و استفاده آسان از ویژگی های مهم و اصلی این صفحه تاپس های مخصوص کابینت می باشد.

  • صفحه تاپس ۳ سانتی مات تک لب: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۳ سانتی مات دو لب: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۳ سانتی براق تک لب: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه تاپس ۳ سانتی براق دو لب: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان

قیمت فروش صفحات کابینت تولید شده توسط برند های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. همچنین یک لب یا دو لب بودن محصول، مات یا براق بودن روکش و ابعاد آن ممکن است روی قیمت و نرخ فروش تاثیرگذار باشد. به همین دلیل اعلام یک نرخ کلی برای محصولات امکان پذیر نیست. اما شما می توانید لیست قیمتی از جدید ترین نرخ فروش صفحات تاپس برند برین چوب را در بخش لیست قیمت جدید سایت مشاهده فرمایید. جهت خرید جدید ترین طرح های صفحه کابینت آشپزخانه از برترین برند کشور می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن