صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت پی وی سی مدل روز

صفحه کابینت پی وی سی

قیمت صفحه کابینت پی وی سی مدل روز برای سال ۱۳۹۹ اعلام شد. جهت ثبت سفارش خرید یا خرید تریلی مستقیم از کارخانه تماس بگیرید.

قبل از پرداختن به قیمت صفحه کابینت پی وی سی باید بدانید که صفحه کابینت پی وی سی چیست و از چه جنسی ساخته شده است. پی وی سی نوعی از صفحه کابینت است که از پلاستیک فشرده ساخته شده است. پی وی سی نوعی پلاستیک فشرده است که با ورق های نسبتا ضخیمی که دارد، جهت تولید صفحه کابینت استفاده می شود. یکی از بهترین موارد استفاده صفحه کابینت پی وی سی مدل روز در آشپزخانه و کنار سینک ظرفشویی است که استفاده ای در آن محل بسیار بالا است.

صفحه کابینت پی وی سی مدل روز متنوعی دارد که برای مصارف مختلف و کاربردهای گوناگون استفاده می شود. خوشبختانه بر اساس رشد تکنولوژی، صفحه کابینت پی وی سی نسبت به گذشته دارای مدل روز و متنوعی شده است. که طرفداران زیادی یافته است. اگر می خواهید صفحه کابینت خوب و مدل روز داشته باشید باید هزینه بیشتری هم بپردازید. صفحه کابینت پی وی سی قیمت مختلفی دارند. تغییرات ارزی و همچنین دستمزدها و تغییر در قیمت مواد اولیه در بازار عواملی است که به راحتی می تواند قیمت صفحه کابینت پی وی سی مدل روز را به صورت هفتگی یا روزانه تغییر دهد.

بهترین صفحه پی وی سی یا ضد آب

از سوی دیگر علاوه بر قیمت خود متریال صفحه کابینت پی وی سی مدل روز، برند تولید کننده نیز در تغییر قیمت این محصول موثر است. قیمت دقیق صفحه کابینت پی وی سی مدل روز براساس طراحی، جزئیات اجرا و دستمزد کابینت کار حرفه ای را تعیین می کند. اما در حالت کلی قیمت صفحه کابینت پی وی سی مدل روز به این ترتیب می تواند باشد:

  • صفحه پی وی سی ۳ سانت مات: ۳۸۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه پی وی سی ۳ سانت براق: ۳۹۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه پی وی سی ۵ سانت مات: ۴۳۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه پی وی سی ۵ سانت براق: ۴۴۰٫۰۰۰ تومان

پی وی سی نوعی پلیمر مخصوص است که در سال های اخیر در تولید محصولات مختلف در صنایع گوناگون به کار برده می شود. مهمترین ویژگی صفحه پی وی سی داشتن مقاومت و عایق بودن در برابر نفوذ رطوبت است. به عبارت ساده تر صفحه پی وی سی کاملا ضد آب است.

علاوه بر این نیز در برابر حرارت نیز دارای مقاومت بالایی هستند. این دو ویژگی مهمترین گزینه های بهترین صفحه پی وی سی یا ضد آب است. برای خرید بهترین صفحه پی وی سی یا ضد آب می توانید به نمایندگی های مجاز کارخانه های تولید کننده بهترین پی وی سی مراجعه کنید. و یا برای اطلاع از قیمت ها و شرایط معامله با شماره دفتر پخش تماس بگیرید. در حال حاضر بهترین صفحه پی وی سی یا ضد آب در داخل کشور متعلق به شرکت پخش رسمی کارخانه صفحه کابینت ایران است که بزرگترین تولید کننده صفحه کابینت در کشور است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن