صفحه کابینت

مشخصات فنی صفحه کابینت خوب

مشخصات صفحه کابینت

نکات برگزیده مطلب

  • ابعاد و سایز صفحه کابینت
  • کیفیت مغز و روکش صفحه کابینت
  • لیست قیمت و تنوع بالای صفحه کابینت
  • انواع ضخامت و مات و براق صفحه کابینت

مشخصات فنی صفحه کابینت خوب منظور ابعاد و ضخامت انواع صفحه کابینت است. ۳ سانتی و ۵ سانتی مات و براق همه دارای استاندارد خود هستند.

صفحه کابینت در انواع مختلف و از برندهای متفاوتی در فروشگاه های سراسر کشور وجود دارد. معمولا در آشپزخانه ها و منازل ایرانی از نوع ام دی افی آن استفاده می شود. در این بخش به مشخصات فنی کابینت خوب می پردازیم. شما می توانید با مطالعه این بخش اطلاعات مورد نیاز را برای تهیه صفحه کابینت با مشخصات فنی خوب را به دست بیاورید. صفحه کابینت باید مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت داشته باشد. همچنین مقاوم بودن این محصولات در برابر حرارت بالا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. صفحات آشپزخانه همواره در معرض آغشته شدن به انواع مواد غذایی با ویژگی های شیمیایی مختلف خواهند بود. بنابر این روکش استفاده شده در آن ها باید در برابر لکه و مواد حلال و شوینده مقاوم بوده و با آن ها سازگار باشد.

مشخصات استاندارد صفحه کابینت

به غیر از این مشخصات فنی صفحات باید دارای تنوع طرح و رنگ بندی خوب باشند. این بخش به عنوان تکمیل کننده کابینت آشپزخانه محسوب می شوند. بنابراین رنگ ام دی اف و صفحه به کار رفته در تولید باید هماهنگ باشد. وجود تنوع رنگی خوب در محصولات یک برند باعث می شود تا خریداران بتوانند آزادنه تر و به آسانی انتخاب خود را انجام دهند. نکته دیگری که درباره مشخصات فنی صفحه کابینت خوب وجود دارد این است که این محصولات باید در ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوتی ساخته شوند. برای استفاده در آشپزخانه هایی با ابعاد مختلف باید صفحه هایی با ضخامت، طول و عرض مختلف وجود داشته باشد. در کنار این مشخصات فنی داشتن قیمت مناسب نیز از ویژگی های مهم صفحات می باشد.

تمامی مصالحی که به عنوان صفحه کابینت خوب در بازار وجود دارند، این ویژگی ها و مشخصات فنی را کم و بیش دارا هستند. اما نوع  ام دی افی محصولات قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل ها دارد. از نظر مشخصات فنی نیز این محصولات قابلیت تولید در ابعاد و سایز دلخواه و مورد نیاز را دارد. شما می توانید انواع طرح و رنگ دلخواه خود را از گالری رنگ بندی سایت انتخاب کرده و آن را در انواع ابعاد و مدل های تک لب یا دولب سفارش دهید. خرید انواع صفحه کابینت خوب با برند ایرانی از طریق تماس با شماره های تماس اعلام شده در سایت امکان پذیر است. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره قیمت های فروش و مشخصات فنی محصولات در اختیار شما  قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن