صفحه کابینت

صفحه مناسب روی کابینت هایگلاس

صفحه کابینت هایگلاس

صفحه مناسب روی کابینت هایگلاس و براق چند است؟ قیمت انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی ام دی اف و پلی وود با بروزرسانی روزانه در این وبسایت است.

صفحه ها پی روی میزکار بخش تکمیل کننده یک صفحه کابینت است. انتخاب رنگ، طرح و نوع این بخش معمولا پس از انتخاب رنگ ام دی اف و تم کلی فضا صورت می گیرد. صفحات انتخابی باید هماهنگی کامل با رنگ و طرح آشپزخانه و کابینت را داشته باشد. نوع سبک طراحی که در نظر گرفته اید نیز در در انتخاب نوع این صفحات تاثیر دارد. صفحه مناسب برای روی کابینت های هایگلاس ممکن است با صفحاتی که برای سایر بخش ها است متفاوت باشد. نوع مات این ام دی اف ها نیز ممکن است نیازمند ترکیب با صفحات هماهنگ خود باشند. اما ورق های هایگلاس به دلیل براق بودن مضاعف از حساسیت بالاتری برخوردار است. به همین دلیل برای استفاده محصولی برای استفاده با این نوع از ورق ها بهتر است حساسیت لازم را به کار برد.

صفحه های ام دی اف روی کابینت های که در ایران تولید می شوند از نظر نوع روکش دارای دو نوع مات و براق می باشند. نوع براق این محصولات را می توان با کابینت های هایگلاس ترکیب کرده و به کار برد. نوع مات این محصولات مگر با دو طرح کاملا مشابه و یا برای سبک های خاص برای ورق های هایگلاس مناسب نمی باشند. بنابر این بهتر است که از نوع براق که مناسب تر است استفاده شود. پس از به کار گیری این نوع از صفحه های روی میز کار نیز در نظر داشته باشید که حساسیت این نوع صفحات در برابر خط و خش بیشتر از نوع مات می باشد. لایه صیلقی موجود در روی ورق های هایگلاس و صفحات براق معمولا نیازمند مراقبت بیشتری در هنگام پاکسازی و استفاده دارند.

خرید انواع صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه مناسب روی کابینت های هایگلاس و یا سایر مدل ها می توانید طرح مناسب و مورد نظر خود را از بخش گالری رنگ بندی انتخاب نمایید. هر کدام از این طرح ها در انواع مدل های مات و براق قابل سفارش و خرید می باشند. برای خرید رنگ بندی های مختلف این کاتالوگ رنگی با شماره تماس های بخش فروش شرکت برین چوب تماس بگیرید. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز با مناسب ترین قیمت تامین خواهد شد. ارسال بار به نقاط مختلف کشور نیز در اسرع وقت صورت می گیرد. مشاوران فروش بخش فرو شرکت برین چوب همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی تلفنی به سوالات شما می باشند. جهت کسب اطلاعات از طریق تماس تلنفی و یا امکان چت آنلاین سایت سوالات خود را مطرح کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن