صفحه کابینت

فروش صفحه پی وی سی روی کابینت

صفحه پی وی سی کابینت

فروش صفحه پی وی سی روی کابینت با مقدار عمده آغاز شد. سفارشات مختلف از انواع سایز ۳ و ۵ سانتی در حجم عمده برای اقصی نقاط کشور قبول می شود.

صفحه PVC کابینت

صفحه پی وی سی های مخصوص روی کابینت یکی از جدیدترین تولیدات است که توسط کارخانه ها ساخته می شوند. روش ساخت این محصولات همانند نوع ام دی افی می باشد. مغز این این محصولات با استفاده از صفحات پی وی سی ساخته می شود. این مورد بزرگترین تفاوت میان نوع ام دی افی و پی وی سی این صفحات می باشد. به غیر این مورد روکش های اچ پی ال و مراحل تولید آنها با یکدیگر مشابه می باشد. صفحه های مخصوص روی کابینت که از جنس این پلیمرها یا PVC ساخته می شود در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشند. به دلیل جلوگیری از نفوذ آب این محصولات بسیار بهداشتی و برای محیط آشپزخانه مناسب می باشند. در حال حاضر تعداد کمی از تولید کنندگان و کارخانجات داخلی این محصولات را به تولید می رسانند.

به همین دلیل در حال حاضر تمامی مراکز و شهر ها نمایندگی پخش این محصولات را ندارند. اما تهیه این محصولات معمولا از نمایندگی های فروش رسمی کارخانجات صورت می گیرد. قیمت این محصولات معمولا از صفحه های روی کابینت ام دی اف بالا تر می باشد. البته به طور کلی این نوع از صفحه های روی کابینت (ام دی اف و پی وی سی) نسبت به مدل های کورین و غیره نرخ فروش پایین تری دارند. اما در مقایسه با یکدیگر نوع تولید شده با مغز پی وی سی به دلیل متریال گران تر با قیمت بالاتر فروخته می شوند. طرح ها و مدل های مختلف این محصولات را می توانید به وسیله سمپل های ارائه شده توسط برند های مختلف مشاهده نمایید.

مرکز فروش صفحه

برای تهیه انواع صفحه پی وی سی روی کابینت با برندهای ایرانی می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش شرکت برین چوب اطلاعات کافی را درباره نحوه ثبت سفارش و خرید محصولات را در اختیار شما قرار خواهند دارد. برین چوب نمایندگی پخش و مرکز فروش رسمی محصولات کارخانه برین چوب اردبیل می باشد. انواع مختلف صفحه مخصوص روی کابینت در این مرکز تولید می شود. این شرکت محصولات این کارخانه را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. تامین و ارسال بار به سراسر کشور در سریع ترین زمان صورت خواهد گرفت. جهت طرح سوالات از طریق تماس تلفنی می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره های بخش فروش شرکت در تماس باشید. امکان چت آنلاین نیز روش دیگری است که به وسیله آن می توانید سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن