صفحه کابینت

صفحه کابینت بنیس فرم

صفحه کابینت بنیس فرم

تولید و فروش برترین و با کیفیت تزین صفحه کابینت بنیس فرم در ایران دو دهه پیش آغاز شده است. صفحه کابینت بنیس فرم در انواع مختلف رنگ و طرح تولید می شود و در حال حاضر صفحه کابینت بنیس فرم با بیش از ۹۲ رنگ موجود و متنوع و به روز دنیا تولید می شود. صفحه کابینت بنیس فرم از نظر کیفیت و حنس مطابق با استانداردهای جهانی است و با از نظر کیفیت با محصولات تولید کنندگان اروپایی برابری می کند. صفحه کابینت بنیس فرم با ردیوس ۲ یکسان است و بی رقیب و ماندگار است. همچنین دارای ضمانت نامه از شرکت بنیس فرم است.

ابعاد صفحه کابینت بنیس فرم از ام دی اف ۴۱۰ سانتی متر و بدون استفاده از آف کلن تولید می شود. صفحه کابینت بنیس فرم دارای آبچکان است و از نظر کیفی بی‌همتا است.

بنیس فرم تولید کننده  و صادر کننده انواع صفحه کابینت با مغز ایرانی و اچ پی ال و رویه خارجی است که مقاوم در برابر لک، خط و خش، نفوذ آب و رطوبت و حرارت و گرمای بالا است. از ویژگی های منحصر به فرد صفحه کابینت بنیس فرم طول آن است که تا ۴/۱۰ متر می رسد. صفحه کابینت بنیس فرم ب دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، امکان انتخاب طرح و رنگ دلخواه را به مشتریان عزیز می دهد. این صفحات قابل سفارش در عرض های ۵۰ الی ۱۲۰ سانتی متر و ضخامت ۳۲ و ۵۰ میلی متر است.

شرکت تولید کننده صفحه

شرکت بنیس فرم در سال ۱۳۷۰ برای نخستین بار تولید کننده صفحه کابینت از جنس فایبرگلاس در حومه شهر تهران است که با استفاده از تجربیات شخصی و استفاده از متخصصان ایرانی و ترکیه ای شروع به کار تولید صفحه کابینت و میزهای کامپیوتر فایبرگلاس نمود. و پس از آن در منطقه صنعتی شهر قدس، شروع به تولید صفحه کابینت ام دی اف نمود که در پی موفقیت های روزافزون و تلاش چشمگیر و مستمر نیروهای متعهد و کار آزموده پس از وقفه کوتاه مدت به زودی در منطقه صفا دست توسعه داده و با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و به روز، کالایی منحصر به فرد با ردیوس ۴، ۱۸۰ درجه و بیش از ۹۲ رنگ بسیار زیبا و خاص تولید و روانه بازار خواهد شد.

شرکت تولید کننده انواع صفحه بنیس فرم که با همکاری متخصصان ایرانی و ترکیه ای محصولات بی نظیر از نظر کیفیت که با محصولات اروپایی برابری می کند، تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.

شرکت تولید کننده صفحه بنیس فرم، اقدام به تولید صفحه کابینت در ضخامت ۳۲ و ۵۰ میلی متر، متنوع ترین تولید صفحه کابینت با تنوع رنگی بالا، صفحه کابینت با ردیوس ۴ و صفحه کابینت براق های گلاس است که از نظر کیفیت قابل قیاس با نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی نیست. اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه انواع صفحه کابینت آشپزخانه را دارید، حتما از محصولات شرکت تولید کننده بنیس فرم دیدن فرمایید و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن