صفحه کابینت

بهترین صفحه روی کابینت چیست

بهترین صفحه کابینت

صفحه های روی کابینت یا با عنوان کانتر هم شناخته می شود. وجه تمایز صفحه روی کابینت  جنس، کیفیت و قیمت است با تغییر برند تولید کننده، متفاوت می شود. صفحه کابینت از مهم ترین بخش های هر آشپزخانه و منزلی است، بنابراین اهمیت انتخاب بهترین صفحه روی به اندازه از انتخاب صحیح اندازه، جنس و رنگ صفحه کابینت اهمیت دارد.

اگر در انتخاب بهترین صفحه کابینت درست تصمیم گرفته نشود، هزینه مصرف شده در واقع خسارت محسوب می شود. وقتی در مقابل این سوال که بهترین صفحه روی کابینت چیست پاسخی داشته باشیم، یعنی به اندازه کافی اطلاعات در مورد آن داریم، در این مقاله سعی بر این است تا این اطلاعات در اختیار شما قرار داده شود. انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت از میان انواع مدل که هر کدام در نوع خوب بهترین محسوب می شود، کار دشواری است.

صفحه کابینت از چون سال ها مورد استفاده قرار می گیرد، پس انتخاب بهترین مدل صفحه کابینت، خصوصاً برای کابینت های زمینی بسیار مهم است و نیازمند شناخت جنس، نوع، کیفیت انواع مدل صفحه کابینت است. مشهورترین و بهترین مدل صفحه روی کابینت را با مختصر توضیح در مورد مزایای آن معرفی می کنیم.

صفحه کابینت سنگ کورین

مدل صفحه روی کابینت کورین یک صفحه نسبتاً جدیدی است که برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد و از مواد جامد تشکیل شده است، از بهترین ویژگی های کورین که سبب محبوبیت آن شده می توان به دامنه وسیع رنگ آن اشاره کرد که برای هر سطحی رنگی دارد. نمونه دیگر صفحه روی کابینت مدل کوارتز است که به اشتباه با کورین یکی گرفته می شود که تفاوت عمده ای با کورین دارند، از جمله اینکه نیاز به نگهداری و پولیش ندارند و سنگ مهندسی شده ای است. تنوع در رنگ، طرح، ضد خش و خط و … از ویژگی های عمده‌ی صفحه کابینت کوارتز است.

مدل دیگر از صفحه روی کابینت سبک کلاسیک که جزو بهترین ها است، استفاده از انواع سنگ طبیعی مثل مرمر، گرانیت است که مهم ترین دلیل انتخاب سنگ طبیعی به سبک کلاسیک، بر خلاف کورین و کوارتز نمای طبیعی است که به آشپزخانه می دهد. صفحه روی کابینت نوع سنگ سرامیک که نسبت به دیگر صفحه کابینت ها قیمت مناسب تری دارد و ویژگی های اولیه صفحه کابینت را دارا است.

انتخاب بهترین صفحه روی کابینت همواره به عهده مشتریان و خریداران است و تنها کمکی که تولید کننده و یا فروشنده در قبال مشتری می تواند داشته باشد، راهنمایی صحیح بر اساس بودجه، سلیفه، نوع آشپزخانه و مساحت آشپزخانه است.

تناسب صفحه کابینت با هارمونی آشپزخانه

ایجاد محیطی هماهنگ، بدون اینکه در ترکیب رنگی یا اشکالی بر سایر رنگ ها و اشکال غلبه داشته باشد، علم طراحی و دکوراسیون داخلی است که نیازمند آگاهی بر هارمونی رنگ ها و تلفیق انها با یکدیگر است. اینکه کدام رنگ هارمونی زیبایی با سایر ایجاد می کند در، هر صنعتی مورد توجه بوده و دکوراسیون داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استفاده از رنگ روشن و خنثی قابلیت ایجاد هارمونی شگفت انگیز را فراهم می کند. رنگ سفید به دلیل ترکیب شدن با تمام رنگ ها با هارمونی آشپزخانه سنخیت دارد و با ایجاد تناسب در محیط کمک می کند.

همچنین رنگ روشن مناسب ترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه است، زیرا فضا را بازتر نشان می دهد. بنابراین انتخاب تناسب صفحه کابینت با هارمونی آشپزخانه با توجه به هر خانه و آشپزخانه ای صورت می پذیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن