صفحه کابینت

صفحه کابینت تکنو با مغز واناچای

صفحه کابینت واناچای

صفحه کابینت تکنو با مغز واناچای و مغز آرین سینا در حال تولید است. جهت ثبت سفارش از نمونه های تکنوتاپس بازار وارد این بخش شوید.

تولید صفحه کابینت های روکش دار به وسیله مغز ام دی اف خام و رویه های اچ پی ال مخصوص انجام می شود.متریال مختلفی از برند های متعدد در کشور برای ساخت این محصولات به کار می روند. همین مواد اولیه سازنده صفحه کابینت ها نقش اصلی را تعیین قیمت و کیفیت صفحات دارند. انواع ام دی اف های خام ایرانی و خارجی توسط تولیدی های ایرانی متعدد برای این کار استفاده می شود. استفاده از MDF های خارجی باعث بالاتر شدن قیمت تمام شده یک محصول می شود. اما برخی از برند های ام دی اف خام مانند واناچای کیفیت بسیار بالایی دارند. بسیاری از مشتریان این محصولات قیمت بالا و کیفیت مناسب را ترجیح می دهند. البته ناگفته نماند که نرخ فروش محصولات تولید شده با ام دی اف واناچای در مقایسه با نمونه هایی که به صورت کامل وارداتی هستند بسیار مناسب تر است.

صفحه کابینت مغز خارجی

یکی از تولیدی های ایرانی که در زمینه ساخت انواع صفحه کابینت فعالیت دارد تولیدی تکنو است. این تولیدی کوچک انواع مختلفی از صفحات تاپس را با استفاده از مغز با کیفیت کارخانه تایلندی واناچای تولید می کند. تنوع طرح و رنگ محصولات تکنو بسیار بالا می باشد. استفاده از ام دی اف واناچای در ساخت محصولات برند تکنو باعث تولید یکی از با کیفیت ترین صفحه کابینت ها شده است. علاوه بر مغز خام استفاده شده، کیفیت روکش های استفاده شده در صفحات تکنو نیز بسیار بالا می باشد. با وجود قیمت نسبتا بالایی که این محصولات دارند مشتریانی از سراسر کشور این صفحات را خریداری می کنند. همانطور که گفته شد استفاده از ورق های ام دی اف خارجی از اصلی ترین دلایل قیمت بالای این محصولات است.

در میان صفحه کابینت های تولید شده با ام دی اف های خارجی صفحات برند واناچای از محبوبیت بیشتری در میان خریداران برخوردار است. کیفیت بالای این محصولات از اصلی ترین دلایل پرفروش بودن این محصولات است. خرید این محصولات از تولیدات کارخانه های مختلف کشور از طریق بازار سراسری ایران امکان پذیر است. این مرکز در زمینه فروش انواع صفحه کابینت مغز خارجی ام دی اف هایی مانند واناچای و نمونه های ایرانی فعالیت دارد. محصولات در این مرکز به مناسب ترین قیمت و با بهترین شرایط به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن