صفحه کابینت

نمایندگی پخش صفحه کابینت nova

صفحه کابینت nova

نمایندگی پخش صفحه کابینت nova با بیشترین دپو از انواع رنگ بندی و سایزهای تولیدی آغاز به کار کرد. لیست قیمت این مرکز مطابق نرخ کارخانه است.

Nova تولید کننده صفحه کابینت

از بزرگترین کارخانه های داخلی که در زمینه ساخت و عرضه انواع صفحات تاپس فعالیت دارد می توان به شرکت nova اشاره کرد. این مرکز محصولات خود را در  انواع مدل، سایز، طرح و رنگ با استفاده از با کیفیت ترین متریال تولید کرده و توسط نمایندگی های پخش خود به بازار مصرف محصولات عرضه می کند. تولیدی nova محصولات خود را بیشتر از ورق های ام دی اف خام خارجی با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. ام دی اف های درجه یک مالزیایی و یا ورق های وارد شده از تایلند با مغز واناچای بیشترین میزان استفاده در تولیدات این کارخانه را دارند. همچنین برای ساخت صفحه کابینت های برند nova از انواع روکش های اچ پی ال با کیفیت و مرغوب تولید برند های کشور ترکیه استفاده می شود.

همانطور که گفته شد این کارخانه برای ساخت محصولات از انواع متریال بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده می کند. همچنین این محصولات با استفاده از انواع دستگاه و ماشین آلات پیشرفته خارجی تولید می شوند. ساخت صفحه کابینت های برند nova در انواع طرح ها و مدل های بسیار زیبا و متنوع صورت می گیرد. جدیدترین و زیباترین نمونه های بازار را می توانید در کاتالوگ محصولات این مارک مشاهده کنید. اندازه های این محصولات نیز بسیارمتنوع می باشد. طول بیشتر محصولات این شرکت ۴ متر و ۱۰ سانتی متر است. ضخامت های ۳ و ۵ سانتی اندازه های استاندارد تولید کارخانه nova می باشند. تمامی این ویژگی های مثبت و وجود نمایندگی های پخش فعال در بخش های مختلف کشور باعث پر فروش و شناخته شدن این برند شده است.

نمایندگی پخش ایرانی

خرید صفحه کابینت ام دی اف با برند های معروف و با کیفیت ایرانی در بازار ایران امکان پذیراست. این مرکز محصولات ایرانی از مارک های مختلف را در انواع طرح، مدل و سایز متفاوت را با قیمت نمایندگی در بازار پخش می کند. سفارش خرید محصولات در این نمایندگی بزرگ محصولات ایرانی از طریق تماس تلفنی با شماره های اعلام شده در سایت امکان پذیر می باشد. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. اطلاع از شرایط فروش و زمان بندی پخش محصولات و لیست قیمت های به روز صفحه کابینت ها نیز از همین طریق امکان پذیر می باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن