صفحه کابینت

فروشگاه صفحه کابینت اپل وود

صفحه کابینت اپل

فروشگاه صفحه کابینت اپل وود از بهترین مراکز عرضه مستقیم صفحه کابینت در کشور است. برای خرید بدون واسطه از این فروشگاه، وارد وبسایت شوید.

شرکت اپل وود یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صفحه کابینت های ام دی اف در کشور می باشد. این تولیدی بزرگ به دلیل رعایت چند مورد مهم در تولیدات خود به عنوان برند های برتر بازار کشور شناخته شده است. تولیدی اپل وود محصولات خود را با استفاده از بهترین ام دی اف های خام از برترین برند های دنیا تولید می کند. برند هایی مانند واناچای تایلند و یا ورق های وارداتی از کشور مالزی مغز تشکیل دهنده این محصولات می باشند. از مهمترین نکاتی که درباره این محصولات وجود دارد همین استفاده از متریال و مواد بسیار مرغوب است. روکش های اچ پی ال به کار رفته در این محصولات نیز بسیار مرغوب و با کیفیت می باشد. فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور نیز صفحه کابینت های شرکت اپل وود را به فروش می رسانند.

انواع صفحه کابینت اپل

وجود فروشگاه های متعدد و مختلف در سراسر کشور در این زمینه نیز باعث می شود تا خریداری و تهیه محصولات و صفحه کابینت های اپل وود برای خریداران بسیار آسان باشد. از دیگر ۳ م که درباره این صفحات وجود داردتولید در انواع مدل های مختلف می باشد. مدل های مختلف محصولات شامل انواع ضخامت ها، طول، عرض و طرح های متعدد است. تولیدی های مختلف ایرانی انواع محصولات خود را باچند اندازه معمول و چند نمونه به صورت سفارشی تولید می کنند. اپل وود محصولات خود را در ابعاد بسیار متفاوت تری تولید می کند. ضخامت های ۲۳، ۴۸، ۶۴ به تولید می رساند. همچنین دو طول مختلف ۳ متر و ۶۰ سانتی متری و ۴ متر و ۱۰ سانتی متری برای این محصولات وجود دارد. عرض های تولید شده صفحه کابینت های اپل وود نیز از ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر متغیر می باشد.

فروشگاه های عرضه مختلف اندازه های متفاوت و تمامی مدل های این صفحه کابینت ها را به فروش می رسانند. قیمت های متعددی برای هر کدام از این محصولات اعلام می شود. ممکن است فروشگاه های عرضه شهر های مختلف نرخ فروش مختلفی و متفاوت از یکدیگر برای محصولات اعلام کنند. برای خرید انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی با درجه کیفی و قیمت های مختلف می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این فروشگاه اطلاعات لازم را درباره قیمت ها وشرایط انجام معاملات در اختیار شما قرار خواهند داد. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن