صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت افراش

کارخانه صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت افراش جزو اولین مراکز تولیدی کشور است. این شرکت با ارائه انواع صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتی در بازار فعالیت دارد.

کارخانه تولید صفحه کابینت افراش یکی از معروف ترین مرکز های ساخت و عرضه ایرانی این محصولات می باشد. معروف و شناخته شده بودن این مرکز قبل از ساخت این صفحات نیز وجود داشته است. در حقیقت این مرکز از چندین سال قبل در زمینه تولید انواع پانل های چوبی فعالیت داشته است. همچنین فعالیت این شرکت با نام افراش در زمینه بازرگانی و واردات این محصولات به کشور بوده است. در حال حاضر این مرکز در چندین کارخانه و خطوط تولید انواع صفحه کابینت با جنس های مختلف، ورق های هایگلاس و صفحات ام دی اف فعالیت دارد. صفحات تاپس تولید شده در این مرکز در رو نوع ام دی افی و ترموود در عرض ۶۰ سانتی می باشد. هر دوی این محصولات خیلی زود پس از تولید و معرفی به بازار به محبوب ترین و پرفروش ترین نمونه های بازار تبدیل شدند.

کارخانه افراش صفحه

کارخانه بزرگ افراش همانطور که گفته شد دارای دو نوع فعالیت تولیدی دارد. ساخت ام دی اف و هایگلاس ها یک بخش از فعالیت های این مرکز است. اما بخش مورد بحث در این نوشته که صفحه کابینت های برند افراش می باشد نیز بخش دیگری از فعالیت های این شرکت است. انواع صفحه کابینت در دو نوع ترموود و ام دی اف با استفاده از متریال بسیار با کیفیت توسط افراش تولید و با همین برند روانه بازار می شوند. کیفیت بالای محصولات و صفحه کابینت های برند این کارخانه باعث شده است تا خرید و فروش این محصولات علاوه بر بازار های داخلی در سایر کشور های همسایه نیز صورت بگیرد. نمایندگی های فروش صفحه کابینت های افراش در بیشتر شهر های کشور در زمینه عرضه این محصولات به قیمت نمایندگی فعالیت دارند.

برای خرید انواع مختلف این صفحات می توانید با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. این شرکت در زمینه فروش انواع صفحه کابینت تولید شده در کارخانه های ایرانی و خارجی فعالیت دارد. قیمت عرضه محصولات در این مرکز به دلیل تهیه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب تر از سایر مراکز عرضه می باشد. جهت اطلاع از قیمت های عرضه محصولات می توانیدهمه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ از طریق تماس تلفنی با بخش فروش شرکت اقدام فرمایید. باکس چت آنلاین سایت نیز به شما امکان طرح سوالاتتان را به صورت ۲۴ ساعته می دهد. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن