صفحه کابینت

فروشگاه صفحه کابینت دارکوب شرق

فروشگاه صفحه کابینت دارکوب شرق

فروشگاه دارکوب شرق مفتخر است  از ابتدای دهه هشتاد با هدف جلب رضایت مشتری، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ام دی اف و صفحه کابینت آغاز نموده و با یاری خداوند متعال توانسته موفقیت های پر افتخاری را به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان فرآورده های چوبی از جمله های گلاس، صفحه کابینت نایس تاپس و نوار لبه پی وی سی از آن خود کند.

استراتژی فروشگاه دارکوب شرق همواره بر پایه صداقت و عرضه محصولات جدید و به روز دنیا با کیفیت و قیمت مناسب و تامین نیاز های مشتریان گرامی است. دارکوب شرق همچنین تولید کننده ورق ام دی اف خام، ام دی اف برجسته و ملامینه در کشور است که توسط تیم مجرب فروش و پخش به سراسر نقاط کشور توزیع و ارسال می گردد.

فروشگاه صفحه کابینت دارکوب شرق توانسته در طول این سال ها با فعالیت در زمینه فرآورده های چوبی، به تولید صفحه کابینت نایس تاپس با مغز ام دی اف بپردازد و همچنین با تولید و عرضه این محصول شیک و با دوام در زمره بزرگترین تولید کنندگان صفحه کابینت با مغز ام دی اف گردد که این امر در کارنامه فروشگاه دارکوب شرق خوش درخشیده است.

در حال حاضر نمای فروشندگان و مصرف کنندگان این محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه دارکوب شرق با قیمت بسیار عالی خریداری کرده و به راحتی آن را در محل تحویل می گیرند که این امر حاصل تلاش تیم فروش متخصص و بازاریابان مجموعه فروشگاه دارکوب شرق است. کاربران گرامی این سایت نیز می توانند برای خرید از طریق بخش تماس از همین سایت به فروشگاه دارکوب شرق در ارتباط بودهو سفارشات خود را ارائه دهند.

صفحه کابینت نایس تاپ

صفحه کابینت نایس تاپ با مغز ام دی اف از تولیدات بازرگانی بزرگ دارکوب شرق است. یک صفحه کابینت شیک و زیبا برای اینکه بتواند محلی برای آشپزی راحت تر باشد و شما بتوانید بر روی آن به خرد کردن میوه، سبزی و ترکیب آنها بپردازید، نیاز به صفحه کابینت خوب و مستحکم، با دوام و ضد آب و د چر عین حال از لحاظ بصری شیک و زیبا مانند صفحه کابینت نایس تاپ داشته باشید.

دقیقاً صفحه کابینت نایس تاپ برای شما به عنوان یک میز کار عمل می کند و دارکوب شرق صفحه کابینت نایس تاپ را با توجه به سلیقه مصرف کنندگان تولید کرده و با کیفیت عالی عرضه می نماید. کیفیت صفحه کابینت نایس تاپ شامل موارد زیر می شود که نشان گر کیفیت عالی آن است.

  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی
  • مقاوم در برابر نفوذ حشرات به داخل صفحه کابینت
  • مقاوم در برابر سرما و گرما
  • امکان استفاده از نوار هم رنگ در کنار صفحه کابینت
  • امکان برش با هر سایز و عرض به دلیل لب تخت بودن
  • متفاوت بودن بافت رنگ
  • نظافت آسان و سریع
  • امکان طراحی و اجرا بر اساس مدل های روز دنیا با ضخامت ۲۲ میلی متری

قیمت مناسب نسبت به انواع صفحه کابینت

از ویژگی های عمده صفحه کابینت نایس تاپ است که به اختصار بیان شد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول وزن سبک آن است که به هنگام نصب شدن بر روی صفحه های ام دی اف فشار کمی بر روی آنها وارد می کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن