صفحه کابینت

صفحه کابینت گنتاش gentas

صفحه کابینت گنتاش

صفحه کابینت در واقع همان اپن هایی است که در چند دهه گذشته، با استفاده از سنگ و چوب تولید می شدند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سنگ و چوب به عنوان مواد اولیه جای خود را به انواع فرآورده های چوبی و مصنوعی داده اند که از جمله این محصول می توان به ام دی اف، طرح سنگ و طرح چوب اشاره کرد.

صفحه کابینت گنتاش gentas، تولید و ساخت کشور ترکیه که به صورت عمده واردات آن صورت می گیرد و جهت فروش به بازار عرضه می شود. رویه سطح صفحه کابینت گنتاش اچ پی ال gentas، سطح زیر کاغذ ضد آب، دارای ضخامت ۳۰ میل و ۳۲ میل است که از ام دی اف یک تکه تولید می شود. ضمناً صفحه کابینت گنتاش gentas ترکیه دارای دو کارت گارانتی و ضمانت قطعی کیفیت صفحه کابینت است.

ویژگی کلی صفحه کابینت گنتاش، بدین ترتیب است که این محصول تماماً از ام دی اف درجه یک تایلندی (واناچای) و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید می شود. صفحه کابینت gentas دو لب جهت استفاده در کابینت و مکان هابی که دو سر آن آزاد باشند. صفحه کابینت گنتاش ترکیه در ابعاد مختلف تولید می شود که این صفحات در طول ۴۱۰ سانتی متر و ۳۶۰ سانتی متر و با عرض های متنوع از ۶۰ سانتی تا الی ۹۰ سانتی در ضخامت ۳۲، ۴۸ و ۶۴ میل قابل سفارش و تولید است.

روکش کلیه صفحه کابینت تولید شده ذکر شده در مجموعه درسا چوب، متعلق به شرکت صفحه کابینت گنتاش ترکیه است. صفحه کابینت گنتاش یک لب جهت استفاده در کابینت و مکان هابی که از یک سو به دیوار ختم می شوند، قابل استفاده است. روکش کلیه صفحه کابینت که از gentas ترکیه است و تولید شده در مجموعه درسا چوب، دارای دو سال گارانتی کیفیت محصول است.

ارزان ترین صفحه کابینت خارجی

ارزان ترین صفحه کابینت خارجی موجود در ابران متعلق به شرکت درسا چوب است که با بهترین مواد اولیه خام از تایلند و مالزی تولید شده و توسط روکش گنتاش ترکیه روکش شده است. صفحه کابینت تولید شده از ام دی اف خام  قیمت پایین تری به نسبت سایر محصولات مشابه تولید شده از مواد اولیه دیگر است. نمایندگی های پخش و فروش ارزان ترین صفحه کابینت خارجی متعلق به درسا چوب است که اقدام به فروش و پخش صفحه ارزان می کنند که عرضه این صفحه ارزان خارجی در مراکز رسمی پخش و فروش صورت می گیرد.

صفحه کابینت خارجی ارزان قیمت در واقع تولید شده از نوعی ورق های ام دی اف خام روکش  شده توسط کنتاش ترکیه  است.

در صورتی که قصد تهیه ارزان ترین صفحه کابینت خارجی را دارد حتما با شماره های دفتر فروش محصولات مجموعه درسا چوب که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن