صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت استارون

قیمت صفحه کابینت استارون

قیمت اعلام شده برای انواع صفحه کابینت با برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. نوع ورق خام، روکش در نرخ فروش انواع صفحه تاثیر زیادی دارد. در سالی که گذشت نرخ فروش انواع صفحه به نسبت سال قبل افزایش داشته است. قیمت نمونه های خارجی با نمونه های ایرانی در بازار متفاوت است و حتی نمونه صفحه ایرانی قیمت پایین تر دارد.

شرکت ایران کورین به عنوان یکی از فعالان عرصه سنگ مصنوعی و اجرای بهترین صفحه کابینت استارون در کشور شناخته شده است. دفتر مرکزی فروش و پخش صفحه کابینت کورین یه به عبارتی صفحه کابینت استارون در شهرهای مختلف آماده ارائه خدمات است و هدف اصلی نمایندگی ها ارائه صفحه کابینت استارون در شعب فعال است.

صفحه کابینت سخت که در ابران و در شهرهای جنوبی با عنوان صفحه کابینت استارون شناخته می شود. استارون نام صفحه کابینت سخت تولید شده توسط شرکت سامسونگ است. هر شرکتی محصول تولیدی خود را با یک نام و یا برند تجاری روانه بازار می کند. شرکت ایران کورین تمامی خدمات فروش و اجرای صفحه کابینت استارون را به خوبی ارائه می نماید.

صفحه کابینت استارون موارد کاربرد متعددی دارد. استارون با ضخامت ۱۲ میلی متر بر روی هر سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت صفحه کابینت استارون برای پوشش انواع سطح به کار می رود که بیشترین آن صفحه کابینت است. علاوه بر این صفحه استارون خوب را می توان برای جزیره آشپزخانه، کانتر آشپزخانه و فضاهای اداری و … مورد استفاده قرار داد.

قیمت روز صفحه

برای اطلاع از قیمت صفحه کابینت استارون می توانید از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور بدست آورید. معمولا نمایندگی های عرضه مستقیم مناسب ترین نرخ را برای عرضه محصولات و انواع صفحه  استارون هر برند را اعلام می کنند. ارائه قیمت دقیق برای صفحه کابینت استارون به صورت دقیق امکان پذیر نیست. زیرا ممکن است مراکز مختلف این نوع محصول را با قیمت متفاوتی به فروش برسانند.

صفحه کابینت استارون تک لب: ۱۰۰۰۰۰۰۰

صفحه کابینت استارون دو لب: ۱۱۰۰۰۰۰۰

ویژگی های صفحه استارون

از ویژگی های یک صفحه کابینت استارون خوب می توان به : زیبایی بسیار زیاد و تنوع بالا در طرح و رنگ، مقاومت بالا در برابر خط و خش پذیری، مقاومت زیاد در برابر انواع صدمات نظیر حرارت بالا و ضربه، مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب و به این ترتیب ایجاد یک فضای بهداشتی و آنتی باکتریال، قابلیت اجرای بدون درز در محل اتصال قطعات، قابلیت رفع خط و خش های به وجود آمده طی سالیان از طریق ساب زدن و براق شدن صفحه نظیر روز اول و … اشاره کرد.

تمام این ویژگی های نام برده شده در صفحه استارون وجود دارد که با توجه به تولید کننده و مواد اولیه تفاوتی نخواهد کرد، بلکه ممکن است در قیمت صفحه استارون تاثیر گذار باشد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن